Διερεύνηση συσχετίσεων και ανισοτήτων στην επίδοση των εθνοτικών μειονοτήτων στην ανώτατη εκπαίδευση και την αγορά εργασίας του Ηνωμένου Βασιλείου

Περίληψη

Ο κύριος στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι διπλός. Πρώτον, διερευνώνται εμπειρικά διαφορές στο ακαδημαϊκό επίπεδο και την πρόοδο μεταξύ των προπτυχιακών σπουδαστών εθνοτικών μειονοτήτων και των Λευκών συνομηλίκων τους στο Ηνωμένο Βασίλειο, όσον αφορά στην πιθανότητα αποφοίτησης με «καλό» βαθμό πτυχίου (άριστα ή λίαν καλώς) και την πιθανότητα εγκατάλειψης. Δεύτερον, υπολογίζεται το μέγεθος των εθνοτικών ανισοτήτων στις μισθολογικές απολαβές στη βρετανική αγορά εργασίας μεταξύ αποφοίτων που γεννήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο και ποσοτικοποιείται η συμβολή συγκεκριμένων χαρακτηριστικών στην παρατηρούμενη διαφορά των μισθών. Η έρευνα βασίζεται σε πρόσφατα εκτεταμένα δεδομένα σε ατομικό επίπεδο (individual-level data) φοιτητών και εργαζόμενων. Χρησιμοποιεί μια σειρά από τεχνικές εφαρμοσμένης οικονομετρίας, όπως, μεταξύ άλλων, τη μέθοδο ελαχίστων τετραγώνων (OLS regression), λογιστική παλινδρόμηση, μοντέλα παλινδρόμησης ποσοστιαίων σημείων (quantile regressions), αλγορίθμους αντι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The overarching aim of this research is twofold. First, I explore the disparities in academic attainment and progression between ethnic minority undergraduates and their White peers in the UK, in terms of the probability of graduating with a “good” class of degree and the dropout likelihood. Second, I estimate the size of ethnic pay inequalities in the British labour market among UK-born graduates and quantify the contribution of specific characteristics to the wage differential.Regarding the likelihood of degree non-completion, for the first time in the ethnicity context, I distinguish between compulsory dismissal (because of academic failure) and voluntary dropout (because of personal, financial, or other reasons), acknowledging that an effective policy response to student withdrawal ought to be closely associated with the dropout causes. I provide firm evidence that all ethnic minority groups have, on average, a higher probability of failing their degrees than White students, even a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51908
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51908
ND
51908
Εναλλακτικός τίτλος
Higher education and ethnicity: exploring patterns and inequalities in ethnic minorities’ attainment in the UK universities and labour market performance
Συγγραφέας
Κολλυδάς, Κωνσταντίνος του Ιωάννης
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
University of Bath
Εξεταστική επιτροπή
Dickson Matt
Burgess Simon
Clifton-Sprigg Joanna
Papps Kerry
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οικονομικά
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Εργασιακές σχέσεις και Εργασία
Λέξεις-κλειδιά
Οικονομικά εργασίας; Αγορά εργασίας; Ανώτατη εκπαίδευση; Οικονομετρικά μοντέλα; Διακρίσεις στην αγορά εργασίας λόγω εθνικότητας; Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων; Πολυωνυμική λογιστική παλινδρόμηση; Παλινδρόμηση ποσοστημορίων; Στατιστική αμεροληψία; Ενδογένεια; Εθνοτικές μειονότητες; Ακαδημαϊκή ικανότητα; Μισθολογικές διαφορές
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.