Διερεύνηση της μηχανικής συμπεριφοράς ασφαλτικών οδοστρωμάτων

Περίληψη

Προϋπόθεση της διενέργειας δομικής αξιολόγησης οδοστρωμάτων αποτελεί η συντεταγμένη παρακολούθηση της συμπεριφοράς τους σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή t του χρόνου λειτουργίας τους. Ως πάγια τακτική στη διαδικασία αυτή, έχει κυριαρχήσει η αξιοποίηση προηγμένων συστημάτων για τη διενέργεια μη καταστρεπτικών δοκιμών (Non-Destructive Testing, NDT) που επιτρέπουν την αξιολόγηση χωρίς τη διατάραξη της δομής των οδών. Διαχρονικά, στοιχεία μηχανικής απόκρισης οδοστρωμάτων που συλλέγονται με το σύστημα του παραμορφωσίμετρου πίπτοντος βάρους (Falling Weight Deflectometer, FWD) και στοιχεία στρωματογραφίας που προκύπτουν από αναλύσεις στοιχείων συλλογής με το γεωραντάρ (Ground Penetrating Radar, GPR) αποτελούν τις δύο βασικές πληροφορίες που απαιτούνται για την ανάλυση δομών οδοστρώματος. Στο πλαίσιο αυτό, η συνηθέστερα χρησιμοποιούμενη παραδοχή ανάλυσης είναι η θεωρία των επάλληλων ελαστικών στρώσεων (Multi-Layered Elastic Theory, MLET), όπου όλα τα υλικά του οδοστρώματος νοούνται ως ελαστικά, ι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The consistent performance monitoring at any time t of a pavement’s service lifetime is a prerequisite for conducting pavement structural assessment. Regularly, the use of advanced systems for Non-Destructive Testing (NDT) that allows a non-invasive pavement assessment, has prevailed during the last decades. In particular, pavement response data collected with the Falling Weight Deflectometer (FWD) system and pavement stratigraphy data estimated through geophysical inspection surveys with the Ground Penetrating Radar (GPR) are the two main data pillars required for pavement analysis. On this context, the most commonly used assumption for pavement analysis is the Multi-Layered Elastic Theory (MLET), where all pavement materials are considered as linear elastic. A multitude of design methods and analysis methodologies are based on MLET, something that explains the consistent research interests of the worldwide scientific community towards integrating information obtained from the aforeme ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2024)
DOI
10.12681/eadd/51342
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51342
ND
51342
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of asphalt pavements mechanical performance
Συγγραφέας
Γκυρτής, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Αλέξανδρος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας
Εξεταστική επιτροπή
Λοΐζος Ανδρεάς
Σπηλιόπουλος Κωνσταντίνος
Πλατή Χριστίνα
Ψαριανός Βασίλειος
Γιαννής Γεώργιος
Μπαδογιάννης Ευστράτιος
Μαυρομάτης Στέργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Οδοστρώματα; Ασφαλτομίγματα; Οδοποιΐα; Μηχανική συμπεριφορά; μη καταστρεπτικά συστήματα; αξιολόγηση οδοστρωμάτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.