Διερεύνηση της χρήσης διογκωμένης πολυστερίνης (EPS) σε τεχνικά έργα υποδομής και την απομείωση δυναμικών φορτίων και ταλαντώσεων

Περίληψη

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα για τα συμβατικά μέσα μεταφοράς, όπως τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία. Το μειονέκτημα αυτό, οδηγεί όλο ένα και περισσότερο, στην αναζήτηση εναλλακτικών, άνετων, γρήγορων και φιλικών προς το περιβάλλον μέσων μεταφοράς. Τα τρένα υψηλής ταχύτητας (high-speed trains - HST) αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική λύση σε αυτό το πρόβλημα, όμως θα πρέπει να διευθετηθούν κάποια ζητήματα ώστε να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία τους. Το πιο σημαντικό πρόβλημα, το οποίο επηρεάζει την ασφάλεια των σιδηρόδρομων υποδομών υψηλής ταχύτητας, είναι τα ενισχυμένα επίπεδα κραδασμών που προκαλούνται λόγω της υψηλής ταχύτητας διέλευσης. Τις τελευταίες δεκαετίες, ο αναπτυσσόμενοι κραδασμοί κατά τη διέλευση HST θεωρούνται ως ένα ιδιαίτερα σημαντικό περιβαλλοντικό ζητήματα.Για τον λόγο αυτό, έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές μελέτες προκειμένου να προταθούν μέτρα περιορισμού των κραδασμών. Τα μέτρα αυτά μπορούν να ομαδοποιηθούν σε τέσσερις κατηγορί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Traffic congestion is one of the most important issues related to the conventional means of transportation (e.g., cars or busses). This disadvantage has led to the development of alternative comfort, fast and environmentally friendly transportation means, such as high-speed trains (HST). Nonetheless, in order to safely operate relatively new transportation means such as HST, several important aspects should be properly addressed. The most important issue related to the safety of high-speed railway infrastructure and the disturbance/comfort of the residents of nearby buildings, is the vibrations developed due to the high passing velocity of the trains. In recent decades, the developing noise and vibrations induced by the HST passage, as well as their mitigation, are considered as very crucial issues in structural dynamics. For this reason, several studies have been carried out aiming to propose optimal mitigation approaches in order to reduce ground-borne vibrations. These mitigation ap ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50674
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50674
ND
50674
Εναλλακτικός τίτλος
Application of expanded polystyrene (eps) geofoam for the mitigation of dynamic vibrations and distress of civil infrastructure
Συγγραφέας
Λυρατζάκης, Αλέξανδρος του Μύρων
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Τσομπανάκης Ιωάννης
Λαγαρός Νικόλαος
Πλεύρης Ευάγγελος
Χαρμπής Δήμος
Φραγκιαδάκης Μιχαήλ
Σέξτο Αναστάσιο
Προβιδάκης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Κατασκευή και Οικοδομική τεχνολογία
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΠεριβαλλοντική Μηχανική ➨ Γεωτεχνική μηχανική και Γεωλογική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Τρένα υψηλής Ταχύτητας; Διογκωμένη Πολυστερίνη (EPS); Εδαφοδυναμική; Δυναμική των κατασκευών; Εδαφικοί κραδασμοί; Μέτρα περιορισμού; Έργα υποδομής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)