Θεματικά μουσεία της Ελλάδας και τουριστικό μάρκετινγκ: συσχετισμοί και επιδράσεις

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αποσκοπεί στο να καταγράψει την ικανοποίηση των επισκεπτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα θεματικά μουσεία της Ελλάδας, την πρόθεση συμπεριφοράς των επισκεπτών και κατά πόσο τεχνικές του τουριστικού μάρκετινγκ λαμβάνουν χώρα στα θεματικά μουσεία. Έγινε μία προσπάθεια να καταγραφούν οι απόψεις των ανθρώπων των θεματικών μουσείων και η αντίληψή τους σχετικά με το τουριστικό μάρκετινγκ, οι αντιλήψεις των επισκεπτών σχετικά με την εμπειρία που βιώνουν σε ένα θεματικό μουσείο, ο βαθμός ικανοποίησης τους, η υφιστάμενη κατάσταση που επικρατεί στα θεματικά μουσεία της χώρας και οι ενδεχόμενες αλλαγές που μπορούν να προκύψουν με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας. Ένα αξιοσημείωτο της παρούσας έρευνας, είναι ένας σημαντικός αριθμός προσωπικών συνεντεύξεων με κατοίκους περιμετρικά των μουσείων που ερευνήθηκαν και η προσπάθεια καταγραφής των απόψεων και αντιλήψεων τους για τα μουσεία αυτά.Διενεργήθηκε επίσης μία ποσοτική έρευνα σε επισκέπτες θεματικών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This phd thesis intends to record the satisfaction of visitors about the services provided in thematic museums in Greece, the intention in visitors behavior and how techniques of tourism marketing take place in thematic museums. There is an effort to record people’s views in thematic museums and their conception about tourism marketing, the visitors perception in connection with their experience in a thematic museum, the degree of their satisfaction, the current situation in thematic museums in the country and possible changes that can arise with an ultimate goal the increase in visit.The findings of this phd are quite important due to the lack of any other previous research on thematic museums in Greece from the marketing standpoint and its necessity. The majority of people in thematic museums that I came across, pinpoint the necessity for tourism marketing techniques in museums, as all understand that the visitors seek qualitative recreational options, have more requirements when vis ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50508
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50508
ND
50508
Εναλλακτικός τίτλος
Thematic museums of Greece and tourism marketing: correlations and influences
Συγγραφέας
Ιωακειμίδης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Σχολή Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής. Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Βλίζος Σταύρος
Χρήστου Ευάγγελος
Κουτρούκης Θεόδωρος
Κέφης Βασίλειος
Μπενέκη Χριστίνα
Πάντζου Παναγιώτα
Μαυραγάνη Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Θεματικά μουσεία; Ελλάδα; Τουριστικό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., χαρτ., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)