ΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Περίληψη

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΜΟΧΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΤΟ MARKEX, ΣΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΣΤΟ MARKEX ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΕΜΠΕΙΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ, ΜΕ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΕΝΩ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, Γ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

WE PRESENT THE INTELLIGENT DECISION SUPPORT SYSTEM MARKEX FOR PRODUCT DEVELOPMENT DECISIONS. THE SYSTEM ACTS AS A CONSULTANT FOR MARKETERS PROVIDING VISUAL SUPPORT TO ENHANCE UNDERSTANDING AND OVERCOME THEIR LACK OF EXPERTISE. THE DATA BASES OF THE SYSTEM RESULT FROM COMSUMERS SURVEYS. THE SYSTEMS MODEL BASE ENCOMPASSES STATISTICAL, DATA ANALYSIS AND CONSUMER CHOICE MODELS. MARKEX INCORPORATE PARTIAL KNOWLEDGE-BASES TO SUPPORT DECISION MAKERS IN DIFFERENT STAGES OF THE PRODUCT DEVELOPMENT PROCESS.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/5036
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/5036
ND
5036
Συγγραφέας
ΜΑΤΣΑΤΣΙΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΟΥΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΣΙΣΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΣΚΙΑΔΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΤΣΟΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού & Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
ΑΝΑΛΥΣΗΔΕΔΟΜΕΝΩΝ; Έμπειρα συστήματα; ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ; Πολυκριτήρια ανάλυση; Προσομοιώσεις; ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ; Συμπεριφορά καταναλωτή; Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά