Μια μετα-ανάλυση των επιδράσεων της μουσικής στους πελάτες τουριστικών υπηρεσιών

Περίληψη

Η μουσική αποτελεί το πιο μελετημένο χαρακτηριστικό του περιβάλλοντος των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς επηρεάζει άμεσα τους πελάτες όσον αφορά τις γνωστικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές αποκρίσεις τους. Ωστόσο, τα ευρήματα από αυτό τον μεγάλο αριθμό μελετών ποικίλλουν και πολλές φορές διαφέρουν μεταξύ τους τόσο ως προς το μέγεθος της επίδρασης όσο και ως προς την κατεύθυνση ή τη στατιστική σημαντικότητα αυτής. Αν και έχουν γίνει αξιόλογες προσπάθειες σύνθεσης των πρωτογενών μελετών προκειμένου να εξαχθούν αξιόπιστα συμπεράσματα για το σύνολο της έρευνας, η συντριπτική τους πλειοψηφία περιορίζεται στην ποιοτική ή/και μη συστηματική σύνθεσή τους. Οι ελάχιστες μετα-αναλυτικές προσπάθειες που έχουν πραγματοποιηθεί είτε δεν επικεντρώνονται στους πελάτες υπηρεσιών (Kämpfe et al., 2010), είτε έχουν περιοριστεί στην μελέτη μόνο μίας διάστασης της μουσικής (Roschk et al., 2017), είτε μελετούν μόνο συγκεκριμένα αποτελέσματα (Garlin & Owen, 2006). Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει καμία μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Music is a key ambient factor that directly influences customers in terms of cognitive, emotional and behavioral responses making it one of the most important and the most studied atmospheric variables. The findings from this considerable body of research are, however, conflicting and differ in terms of statistical significance, direction and strength of the relationship tested. Although considerable attempts to synthesize this contradictory body of research have been made, the vast majority of them are narrative. The few meta-analytic reviews are either not specified in customers of service settings (Kämpfe, Sedlmeier, and Renkewitz, 2010), or have been limited to only one musical element (Roschk, Loureiro, and Breitsohl, 2017), or have been limited to specific outcomes (Garlin & Owen, 2006). It is worth mentioning that there is no meta-analysis for the influence of music on customers of tourism services. The purpose of this meta-analysis is, therefore, to fill this gap by synthesizin ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48124
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48124
ND
48124
Εναλλακτικός τίτλος
A meta-analysis of the effects of music on customers of tourism services
Συγγραφέας
Τρομπέτα, Μαρία-Αγγελική (Πατρώνυμο: Γεράσιμος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Καραντινού Καλυψώ
Μπάλτας Γεώργιος
Βασδέκης Βασίλειος
Σταθακόπουλος Βλάσιος
Δημητριάδης Σέργιος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Bijmolt Tammo
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μουσική; Τουρισμός; Μετα-ανάλυση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
734 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)