Η μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα (1995-2012): η περίπτωση των περιφερειακών Α.Ε.Ι. και το παράδειγμα του Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης στη Ρόδο

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή εστιάζει στην καταγραφή και παρουσίαση των βασικών στάσεων και αντιλήψεων των αποφοίτων του Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αλέξανδρος Δελμούζος» απέναντι στο θεσμό της μετεκπαίδευσης, όπως αυτός προσφέρθηκε σε ένα περιφερειακό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, αρχικά, καταγράφεται το σύνολο των παραμέτρων λειτουργίας της δομής και επιχειρείται μια βασική αποτύπωση των δεδομένων φοίτησης σε αυτή μέσα από έρευνα του πρωτογενούς αρχειακού της υλικού. Εκεί εντοπίζεται και αποτυπώνεται τόσο το προφίλ των ίδιων των εκπαιδευτικών που φοίτησαν και αποφοίτησαν από το συγκεκριμένο Διδασκαλείο όσο και η δομολειτουργική εικόνα του ίδιου του Διδασκαλείου. Σε δεύτερη φάση, μέσα από την ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων επιχειρείται αφενός να αποτυπωθεί ο βαθμός ικανοποίησης των αποφοίτων από τη φοίτησή τους στο συγκεκριμένο Διδασκαλείο και αφετέρου να καταγραφούν οι ιδιαίτεροι παράγοντες που διέπουν τη φοίτηση σε μια επιμορφωτική δομ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral thesis focuses on the recording and presentation of the basic attitudes and perceptions of the graduates of the “Alexandros Delmouzos” teacher’s further training school in relation to the institution of postgraduate education as offered to a regional higher education institution. In order to achieve this goal, initially, all the operating parameters of the structure are recorded and a basic depiction of the study data is attempted in it through a search of its primary archival material. There, both the profile of the teachers themselves who attended and graduated from the particular training school and the self-functional image of the training school itself were traced and reflected. Secondly, through the analysis of the research data, it is attempted to demonstrate the degree of satisfaction of the graduates from their studies at the particular School and, on the other hand, to record the particular factors governing the attendance in a training structure of a regional u ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44704
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44704
ND
44704
Εναλλακτικός τίτλος
Primary education teachers further training in Greece (1995-2012): the case of regional universities and the example of the primary education teachers further training school of Rhodes
Συγγραφέας
Φούζας, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βρατσάλης Κωνσταντίνος
Σοφός Αλιβίζος
Αθανασιάδης Ηλίας
Δάρρα Μαρία
Γρόλλιος Γεώργιος
Κοντάκος Αναστάσιος
Μπαγάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Διδασκαλείο δημοτικής εκπαίδευσης; Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Ρόδου; Διδασκαλείο Αλέξανδρος Δελμούζος; Μέθοδοι και πρακτικές επιμόρφωσης εκπαιδευτικών; Εκπαιδευτική πολιτική; Επιμορφωτικές δομές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
309 σ., πιν., χαρτ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)