Αξιολόγηση συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης για τη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση με μεθόδους και εργαλεία νευροεπιστημών

Περίληψη

Η έρευνα που προσφέρει μια δυνατότητα αντικειμενικής καταγραφής πληροφοριών σχετικά με την συναισθηματική κατάσταση του χρήστη που επηρεάζει την ικανότητα μας να λύνουμε προβλήματα και να εκτελούμε εργασίες, αποτελεί μια σημαντική πρόκληση. Ειδικότερα, με την βοήθεια βιομετρικών εργαλείων, και μεθόδων νευροεπιστημών, επεκτείνουν το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικά της ναυτικής εκπαίδευσης ανοίγοντας νέους δρόμους διερεύνησης της μάθησης στο νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο που δημιουργείται από την χρήση νέων τεχνολογιών. Ο κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής, αφορά την Ναυτική Εκπαίδευση & Κατάρτιση (ΝΕΚ), και είναι η ανάλυση της συναισθηματικής κατάστασης και διερεύνηση προτύπων (οπτικών, στάσης του σώματος, γλωσσολογικών) που συνδέουν την Ικανοποίηση (Satisfaction) του χρήστη ναυτικών ηλεκτρονικών διδακτικών συστημάτων με την βοήθεια της κίνησης ματιών – κεφαλής και φωνητικής καταγραφής του (ως αιτιολόγησης της κατάστασης), σε συσχέτιση με τις τυχόν επιδράσεις από βιωματικά και πρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research which provides insights into the ability of an objective data record concerning the emotional situation of the user influencing our problem solving skills and conduct of a project in a great challenge. Specifically, with the use of biometric tools and neuroscience method, the adult and maritime education in expanded and new horizons of research and learning are brought about from the use of new technologies. The current PhD thesis aims at maritime education and vocational training, focusing on the analysis of emotional situation and research models as well (visual, body language, linguistic) which link the satisfaction model of the maritime e-learning systems user with the contribution of eye movement -its head and vocal record (in order to justify the state) in relation to potential impact drawn from experiential and personal features (personality features, educational background, medical profile etc.). The research has a multidisciplinary approach and consists of three r ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43792
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43792
ND
43792
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of e-learning systems for marine education and training with neuroscience methods and tools
Συγγραφέας
Παπαχρήστος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Νικητάκος Νικήτας
Κοτρίκλα Άννα-Μαρία
Λίλας Θεόδωρος
Λεκάκου Μαρία
Αλαφοδήμος Κωνσταντίνος
Καλογιαννάκης Μιχάλης
Δαλακλής Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ναυτική Εκπαίδευση; Εκπαιδευτική νευροεπιστήμη; Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (TΠΕ); Γλωσσολογία; Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
525 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)