Διερεύνηση του ρόλου των διαφορετικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) ως πηγές αναζήτησης πληροφοριών: οι περιπτώσεις της προ-αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών και της αναζήτησης πληροφοριών για θέματα υγείας

Περίληψη

Η χρήση των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχει αλλάξει τόσο τη συμπεριφορά των χρηστών του Διαδικτύου, όσο και τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων. Οι εφαρμογές που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να αναζητήσουν πληροφορίες, να επικοινωνήσουν με φίλους/ με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και να διασκεδάσουν. Από την άλλη πλευρά οι επιχειρήσεις στοχεύουν στη δυνατότητα βελτίωσης της εικόνας της μάρκας των προϊόντων/ υπηρεσιών που εμπορεύονται καθώς και στη δυνατότητα προώθησης τους. Η δύναμη των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικών δικτύωσης προέρχεται από τον τρόπο δημιουργίας του περιεχομένου τους, το οποίο διαμορφώνεται από τις απόψεις και τις προτιμήσεις που εκφράζονται από τους ίδιους τους χρήστες (users' generated content). Πρόσφατες έρευνες αναδεικνύουν τη σημαντικότητα των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν ότι κατά μέσο όρο δαπανούν 8 ώρες την ημέρα στην ανασχ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Social media have become the main obective of studies by numerous researchers and prctitioners. The way that internet users communicate via social media, the way that they entertain themselves, the factors that affect internet users to share information with their e-friends, consit only some of the topic areas in the literature of social media. The main objective of this thesis is to study the role of social media in the information acquisition process. Social media are defined as "information sources". The basic research question that is answered is: "Do internet users use different types of social media when they seek for information?" In order to address this question, firstly the existence of a typology of social media based on their characteristics as information sources is examined; furthermore, the factors that affect consumers to use different types of social media during information acquisition process are studied. Two diferrent contexts have chosen (one commercial and one no ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43149
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43149
ND
43149
Εναλλακτικός τίτλος
Investigating the role of different types of social media as sources of information: the cases of consumer pre-purchase and health information acquisition
Συγγραφέας
Φραϊδάκη, Αικατερίνη του Στυλιανός
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δουκίδης Γεώργιος
Πραματάρη Αικατερίνη
Θεοτόκης Αριστείδης
Γιαγλής Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Βρεχόπουλος Αδάμ
Δημητριάδης Σέργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνική δικτύωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
198 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)