Αποδοτικοί αλγόριθμοι φωτισμού για διαδραστική και πραγματικού χρόνου σύνθεση εικόνας

Περίληψη

H ψηφιακή σύνθεση φωτορεαλιστικών εικόνων θεωρείται ένα από τα πιο συναρπαστικά πεδία στον τομέα των γραφικών του υπολογιστή. Κύριος στόχος της είναι η παραγωγή εικόνων που προσομοιώνουν όσο το δυνατόν πιο πειστικά τα μοντελοποιημένα αντικείμενα, όπως αυτά απεικονίζονται στον πραγματικό κόσμο. Η προσπάθεια βελτίωσης του οπτικού ρεαλισμού έχει κατευθύνει ένα μεγάλο κομμάτι της έρευνας στην διερεύνηση των αλληλεπιδράσεων του φωτός και της ύλης, με αποτέλεσμα την θεμελίωση ενός εμπεριστατωμένου μαθηματικού πλαισίου καθώς και την εντυπωσιακή ποιότητα των παραγόμενων εικόνων από τις σημερινές εφαρμογές σύνθεσης εικόνας σε γραφικά κινηματογραφικής ποιότητας. Ενώ οι θεωρητικές έννοιες της μετάδοσης του φωτός έχουν κατανοηθεί σε μεγάλο βαθμό και εφαρμόζονται στα γραφικά μη πραγματικού χρόνου, η σωστή αναπαραγωγή των διαφόρων φυσικών φαινομένων σε διαδραστικά και πραγματικού χρόνου περιβάλλοντα είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο πρόβλημα, λόγω των χρονικών περιορισμών που επιβάλλονται στις συγκεκριμέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The synthesis of photorealistic digital imagery has long been considered as one of the most fascinating domains in the field of computer graphics. Its main goal is the generation of visually stunning images, mimicking as close as possible the appearance of objects in the physical world. The endeavor for visual realism has directed a large amount of research interest in the investigation of the interactions of light and matter, resulting in an established mathematical framework and the striking beauty of the generated images on today's production level renderers. While the theoretical concepts of light transport are well understood and applied in offline rendering, the interactive reproduction of the underlying physical processes remains a highly challenging topic due to the various constraints involved in the process. Furthermore, the increased need for the delivery of highly dynamic interactive content in today's vast virtual environments, that can potentially change in every frame, h ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41947
Εναλλακτικός τίτλος
Efficient Illumination Algorithms for Global Illumination In Interactive and Real-Time Rendering
Συγγραφέας
Βαρδής, Κωνσταντίνος Ανδρέας
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Γεώργιος
Τουμπής Σταύρος
Πλατής Νικόλαος
Θεοχάρη Θεοχαρή
Φούντος Ιωάννης
Μανιά Αικατερίνη
Μουστάκα Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Γραφικά πραγματικού χρόνου; Γραφικά διαδραστικού χρόνου; Ολικός φωτισμός; Μέθοδοι σχεδίασης εικόνας; Παρακολούθηση ακτινών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα