Εφαρμογές της συστημικής προσέγγισης στην ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων: η παιδαγωγική διάσταση και το αξιακό περιεχόμενο των αποφάσεων

Περίληψη

Στη παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη μεθοδολογικής προσέγγισης πουβασίζεται στη Συστημική Θεωρία, τους Οργανισμούς Μάθησης και τηνΟργανωσιακή Συμπεριφορά για τη διαχείριση της αλλαγής στο περιβάλλον τηςΤριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η διαχείριση αλλαγής σε δυναμικό περιβάλλον, όπωςαυτό των οργανισμών μάθησης, είναι μία διαδικασία με ιδιόμορφες και ιδιαίτερεςδυσκολίες. Οι δυσκολίες προέρχονται λόγω της εμπλοκής ενός ευρύτατου συνόλουθεματικών αντικειμένων διαφορετικής φύσης, με τις παραμέτρους που εισέρχονται ναβρίσκονται σε καθεστώς σύγκρουσης. Οι αλλαγές ή προσαρμογές των Οργανισμώνμπορεί να είναι οριοθετημένες χρονικά διαδικασίες, για συγκεκριμένες παρεμβάσεις(π.χ. ένας νέος νόμος) ή να αποτελούν μια αέναη εσωτερική λειτουργία στο πλαίσιοπροσαρμογής στις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες. Τα Ιδρύματα Τριτοβάθμιαςεκπαίδευσης καλούνται να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που επιφέρει η εποχή τηςΠαγκοσμιοποίησης, αντιμετωπίζοντας τόσο τις εσωτερικές όσο και τις εξωτερικέςαλλαγές. Η διεξοδικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This paper attempts to develop a methodological approach based on SystemicTheory, Learning Organizations and Organizational Behavior for the management ofchange in the environment of higher education. Managing change in a dynamicenvironment, such as that of learning organizations is a process with peculiar andparticular difficulties. The difficulties are due to the involvement of a broad set ofthematic objects of different nature, with the parameters you enter being in conflictstatus. The changes or adjustments of organisms may be demarcated time proceduresfor specific interventions (eg a new law) or be a perpetual internal function adaptationto prevailing conditions. Higher education institutions have to face the challengesbrought about by globalization era, addressing both internal and external changes. Athorough analysis of the parameters affecting the management and administration ofchange, led to the designing of an original methodological approach, taking intoconsideration, all t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41082
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41082
ND
41082
Εναλλακτικός τίτλος
Applications of systemic approach toy develop human resources: the pedagogical dimension and values of the content of dicisions
Συγγραφέας
Σαλμόν, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Μαρσέλ - Ερρίκος - Τουσέ)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βρεττός Ιωάννης
Δημάκος Γεώργιος
Σουριδάκος Αθανάσιος
Βουδούρη-Αρτίκη Αγγελική
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Μυλωνάκου-Κεκέ Ζαφειρία
Ντάνος Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων; Διαχείριση αλλαγής; Διαχείριση πολικότητας; Ισορροπημένος πίνακας επιδόσεων; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
290 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)