Όψεις της επαγγελματικής χορευτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: οι περιπτώσεις της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης και της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Περίληψη
Η διδακτορική διατριβή αποτελεί μια κοινωνιολογική προσέγγιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης χορού στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο εδράζεται στα έργα των Pierre Bourdieu και Michel Foucault και τα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι ποιοτικού τύπου. Στο επίκεντρο της προσοχής τίθενται οι παιδαγωγικές μέθοδοι των δύο σχολών και ο αντίκτυπος που έχουν επάνω σε μαθητές και καθηγητές.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The thesis is a sociological approach to Greek professional dance education. The theoretical framework lies on the works of Pierre Bourdieu and Michel Foucault and the methodological tools applied are qualitative. The thesis focuses on the pedagogical methods of the schools and their impact on students and professors.
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.4 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.