Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις της γενικής θεωρίας της σχετικότητας με ψηφιακές τεχνολογίες και πειραματισμούς

Περίληψη

Η συγκεκριμένη διατριβή εντάσσεται στο ερευνητικό πεδίο της προσαρμογής των Επιστημονικών Προτύπων της μετακλασικής Φυσικής σε Εκπαιδευτικά Πρότυπα. Ειδικότερα του μετασχηματισμού του Επιστημονικού Πρότυπου της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας σε Εκπαιδευτικό με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών (δυναμικών και αλληλεπιδραστικών προσομοιώσεων) και αυτοσχέδιων πειραματισμών. Η βασική ιδέα και ο σκοπός της έρευνας είναι η ανάπτυξη ενός πλήρους μαθησιακού περιβάλλοντος, βασιζόμενο στην επιστημονική / εκπαιδευτική μεθοδολογία με διερεύνηση, προκειμένου να προσεγγιστεί εκπαιδευτικά η Γενική Θεωρία της Σχετικότητας, προσδοκώντας στατιστικά σημαντικά μαθησιακά αποτελέσματα. Το περιβάλλον αυτό ενσωματώνει δυναμικές αλληλεπιδραστικές προσομοιώσεις και πειραματισμούς που κατά τη δημιουργία τους έχουν στόχο την άρση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευόμενοι.Η αρχική μας υπόθεση ήταν πως μια εκπαιδευτική προσέγγιση της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας με τη χρήση της επιστημονικής / εκπαιδευτι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This particular doctoral thesis is integrated to the research field of the adaptation of metaclassical Physics’ Scientific Models to Educational Models. In particular, the transformation of the General Relativity’s Scientific Standard to Educational, using digital technologies (dynamic and interactive simulations) and improvised experimentations. The main idea and the purpose of the study is the development of a full learning environment, based on the scientific / educational method by Inquiry, in order to approach educationally General Relativity, expecting statistically significant learning outcomes. This environment incorporates dynamic interactive simulations and experimentations, which, by creation, aiming to obviate the difficulties that students confront.Our research hypothesis was that an educational approach of General Relativity using scientific / educational method by Inquiry, which will use appropriate dynamic interactive simulations and experimentations in the step of Expe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39529
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39529
ND
39529
Εναλλακτικός τίτλος
Educational approaches to the theory of general relativity using digital technologies and experimentations
Συγγραφέας
Καπότης, Ευστράτιος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Καλκάνης Γεώργιος
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Χαλκιά Κρυσταλλία
Τόμπρας Γεώργιος
Λόντος Χαράλαμπος
Κώτσης Κωνσταντίνος
Βαβουγυιός Διονύσιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γενική θεωρία της σχετικότητας; Εκπαιδευτικές προσομοιώσεις; Εκπαιδευτικές ψηφιακές τεχνολογίες; Εκπαιδευτικοί πειραματισμοί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
212 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)