Βελτιώνοντας την παροχή υπηρεσιών χρησιμοποιώντας πελατοκεντρικά σημασιολογικά μοντέλα

Περίληψη

Οι τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) έφεραν επανάσταση στην παροχή υπηρεσιών. Σε αυτή την εργασία, θα εστιάσουμε την προσοχή μας στις υπηρεσίες των οποίων η παροχή υποστηρίζεται από ΤΠΕ, π.χ. μέσω της χρήσης των πληροφοριακών συστημάτων των επιχειρήσεων ή μέσω του διαδικτύου. Οι υπηρεσιοστρεφείς αρχιτεκτονικές (Service Oriented Architecture – SOA) είναι σήμερα το κυρίαρχο πρότυπο για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τέτοιων πληροφοριακών συστημάτων. Παραδοσιακοί κλάδοι υπηρεσιών, όπως ο τουρισμός, η υγεία και η δημόσια διοίκηση, είναι πλέον σε θέση να παρέχουν τις υπηρεσίες τους πιο αποτελεσματικά, μέσω διαφόρων διαύλων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών τους. Κατά συνέπεια, ένας αυξανόμενος αριθμός υπηρεσιών παρέχεται ηλεκτρονικά μέσω του διαδικτύου, διαμορφώνοντας αυτό που αναφέρεται στη βιβλιογραφία ως διαδίκτυο των υπηρεσιών (Web of Services). Η παροχή υπηρεσιών έχει προχωρήσει αναμφίβολα σε μεγάλο βαθμό. Ωστόσο, εντοπίστηκαν δύο προβλήματα που εμποδίζ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Information and communication technologies (ICT) have revolutionised service provision in the 21st century. In this work, we focus our attention on services whose provision is supported by ICT, e.g. through the use of enterprise information systems or Web-based service oriented architectures. Service Oriented Architecture (SOA) is nowadays the prevalent paradigm for the design, development and implementation of such enterprise information systems. Traditional service industries, such as tourism, health and government, are now able to deliver services more efficiently, through different channels, customised to the diverse needs of customers. As a consequence, an increasing number of services are delivered electronically over the Web in the form of e-services, forming what is generally referred to as the Web of Services. We have identified in our work two limitations that pose roadblocks to the realisation of customer-oriented, personalised service provision, especially in the context of ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39330
ND
39330
Εναλλακτικός τίτλος
On improving service provision through the use of customer-centric semantic service models
Συγγραφέας
Λούτας, Νικόλαος Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ταραμπάνης Κωνσταντίνος
Γεωργίου Ανδρέας
Μέντζας Γρηγόριος
Μάνθου Βασιλική
Πρωτόγερος Νικόλαος
Τσιμπούρης Ευθύμιος
Περιστέρας Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Υπηρεσία; Πελάτης; Διαδίκτυο; Μοντέλο δεδομένων; Ανατροφοδότηση; Προσωποποίηση; Πληροφοριακά συστήματα; Μάρκετινγκ; Σημασιολογικός ιστός; Διαλειτουργικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xxix, 325 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα