Ταξινόμηση κατάστασης θέσης σε γραμμικά γεωμετρικά πρότυπα με μηχανές επιβλεπόμενης μάθησης σε ζητήματα πλοήγησης και καθοδήγησης

Περίληψη

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το διεπιστημονικό ζήτημα του ελέγχου ενός δυναμικού συστήματος, όπως αυτό εμφανίζεται κατά την κίνηση επίγειου οχήματος. Αναπτύσσεται αλγόριθμος που συνθέτει μεθόδους επιβλεπόμενης μηχανικής μάθησης και βελτιστοποίησης της εκτίμησης κατάστασης συστήματος, για την πλοήγηση οχήματος σε κατάσταση καθοδήγησης. Συγκεκριμένα, προτείνεται πρωτότυπη μεθοδολογία ταξινόμησης της θέσης εντοπισμού σε γραμμικά γεωμετρικά πρότυπα, όπου με την εφαρμογή- κατά την εξέλιξη της κίνησης- ενός LS SVM μοντέλου για αναγνώριση προτύπου (pattern recognition), ταυτοποιείται το γεωμετρικό προφίλ του ίχνους της τροχιάς του οχήματος, σε πραγματικό χρόνο.Με βάση μια σειρά αξιωμάτων κατηγοριοποίησης, η προτεινόμενη μηχανή εφαρμόζει ένα σχέδιο ταξινόμησης επί των παρεχόμενων εκτιμήσεων των παραμέτρων της περιστροφικής συμπεριφοράς του σώματος του οχήματος. Αυτές προκύπτουν από βελτιστοποίηση μετρήσεων αδρανειακής μονάδας τακτικού βαθμού, σε σχεδιασμό αυστηρής ολοκλήρωσης συστήματος ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Concretely, guidance entails not navigation alone, but mainly the utilisation of the navigation solution for the maintenance of a moving vehicle course from one location to another. Technically, it depends heavily on the trajectory determination in 3D space which in effect, it concerns with two aspects; firstly, location information expressed at a suitable coordinate system and secondly, geometric information that shapes the path of the moving vehicle in a formation of a sequence of mathematical curves. Location information results directly from the navigation solution in a form of individual, consecutively distributed point fixes (position estimates), whereas geometric information can be extracted using various modelling approaches. Notwithstanding position estimation can be performed in real time, trajectory geometry is essentially determined post-hoc, as a real time procedure would infer trajectory geometry identification requiring prior knowledge of the curvature along the path ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39181
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39181
ND
39181
Εναλλακτικός τίτλος
Positioning state classification into linear patterns for guidance applications
Συγγραφέας
Φράγκος, Κυριάκος (Πατρώνυμο: Στέλιος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Γκίκας Βασίλειος
Παραδείσης Δημήτριος
Κυριακόπουλος Κωνσταντίνος
Δεληκαράογλου Δημήτριος
Παναγόπουλος Αθανάσιος
Ρωσσικόπουλος Δημήτριος
Σταθάς Δημοσθένης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Πλοήγηση; Μηχανική μάθηση; Αναγνώριση προτύπων; Βελτιστοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xix, 142 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)