Το διαφημιστικό μήνυμα πριν και κατά τη διάρκεια των φάσεων της οικονομικής ύφεσης στην Ελλάδα

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί στη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ οικονομικών συνθηκών και διαφημιστικού μηνύματος, υπό το πρίσμα της ελληνικής οικονομικής ύφεσης. Αναγνωρίζοντας ότι, ως θεμελιώδης παράγοντας του εξωτερικού περιβάλλοντος μάρκετινγκ, οι μακροοικονομικές συνθήκες ωθούν τις επιχειρήσεις σε προσαρμογή του θεματικού και δημιουργικού περιεχόμενου των διαφημίσεών τους, η έρευνα επεδίωξε να αποτυπώσει το είδος, την κατεύθυνση και την ένταση των υφιστάμενων σχέσεων. Απόρροια της ενδελεχούς επισκόπησης της σχετικής θεωρίας ήταν η παραγωγή ενός ολιστικού εννοιολογικού υποδείγματος διερεύνησης των επιμέρους διαστάσεων του διαφημιστικού μηνύματος και των μακροοικονομικών συνθηκών που το πλαισιώνουν. Εφαρμόζοντας τη μεθοδολογία της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου σε ένα δείγμα 1720 μοναδικών τηλεοπτικών διαφημίσεων έξι κλάδων, η έρευνα επεδίωξε τη διενέργεια αξιόπιστων ποιοτικών και ποσοτικών μετρήσεων επιλεγμένων χαρακτηριστικών του διαφημιστικού μηνύματος. Επίσης, αναγνωρίζεται ότι η ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis aims to investigate the relationship between economic conditions and advertising messages, in the context of the severe economic recession in Greece. Given that, as a fundamental factor of the marketing environment, macroeconomic conditions influence the selection of thematic and creative advertising content, the present research attempted to illuminate the nature, direction and intensity of the underlying relationships. After a thorough review of the relevant literature, a holistic conceptual model was produced in order to facilitate the investigation of the relationship between advertising message dimensions and macroeconomic conditions. Subsequently, a quantitative content analysis of 1720 commercials across six business sectors was applied in order to attain reliable qualitative and quantitative measurements of selected advertising message characteristics. Furthermore, it is acknowledged that the duration and severity of the Greek recession provided the most appr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38060
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38060
ND
38060
Εναλλακτικός τίτλος
Advertising messages before and during the economic recession in Greece
Συγγραφέας
Λίβας, Χρήστος (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κουρεμένος Αθανάσιος
Μάλλιαρης Πέτρος
Τσόγκας Μάρκος-Μάριος
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Κάμπης Δημήτριος
Αυλωνίτης Γεώργιος
Σταθακόπουλος Βλάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαφημιστικό μήνυμα; Οικονομική ύφεση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
457 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)