Διερεύνηση των διαδικασιών μύησης των υποψηφίων εκπαιδευτικών στο στοχασμό κατά την περίοδο της πρακτικής άσκησης

Περίληψη

Η ανάγκη να διασφαλιστεί εκπαίδευση υψηλής ποιότητας στις σχολές αρχικής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, είναι πλέον ένας από τους βασικούς στόχους. Οι σύγχρονες αλλαγές και προκλήσεις σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας και της εκπαίδευση, απαιτούν αντίστοιχα από την αρχική εκπαίδευση εκπαιδευτικών προσαρμογές στη σύγχρονη πραγματικότητα, που θα εναρμονίζουν τη θεωρητική με την επαγγελματική κατάρτιση, ώστε να εισαχθεί ο υποψήφιος εκπαιδευτικός ομαλά στο μελλοντικό του επάγγελμα. Σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών, το πιο αποτελεσματικό μοντέλο για την πραγματοποίηση του παραπάνω στόχου είναι αυτό του στοχαζόμενου εκπαιδευτικού (reflective teacher), ενός εκπαιδευτικού ερευνητή. Μετά από ανασκόπηση των Οδηγών Σπουδών (curricula) των ελληνικών Παιδαγωγικών Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, παρατηρούμε ότι έχουν επικεντρωθεί στην ανάπτυξη αυτού του μοντέλο, ακόμη και αν η εφαρμογή του έχει πολλές δυσκολίες. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο για τα Παιδαγωγικά Τμήμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The need for high quality teacher education is a critical issue. Contemporary changes and challenges at all levels of society and education respectively require adaptations in the field of initial teacher training that will harmonize with both the theoretical and professional training, in order to smoothly introduce prospective teachers in the profession. According to contemporary issues in teacher education, the most effective model to achieve this goal is the model of the reflective teacher, the teacher as a researcher. The review of the curricula of all the Greek Pedagogical Departments of Early Education shows that they have focused on developing this model, even if its application has encountered several difficulties. Therefore, it is necessary for the Pedagogical Departments to find new effective ways to approach the model of the reflective teachers through practical training. In the international literature, teacher education programs promote the model of mentor, oriented in thi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37213
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37213
ND
37213
Εναλλακτικός τίτλος
Investigation of pre-service teachers' initation process in reflection during practical training
Συγγραφέας
Χατζοπούλου, Κατιφένεια-Αγγελική (Πατρώνυμο: Παρασκευάς)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κακανά Δόμνα
Μιχαλοπούλου Αικατερίνη
Μπότσογλου Καφένια
Χρηστίδου Βασιλεία
Χανιωτάκη Νίκος
Ανδρούσου Αλεξάνδρα
Αυγητίδου Σοφία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αρχική εκπαίδευσης εκπαιδευτών; Πρακτική άσκηση; Στοχαζόμενος εκπαιδευτικός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
271, σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)