Μελέτη των συνθηκών ευστάθειας & καθιζήσεων συστημάτων υπογείων έργων κάτω από κατοικημένες περιοχές που κατασκευάζονται με τη μέθοδο ΝΑΤΜ

Περίληψη

Έως το έτος 2050, το 84% του παγκόσμιου πληθυσμού θα κατοικεί σε πόλεις και προάστια (αστικοποίηση) ως συνέπεια δημογραφικών αλλαγών, όπως λ.χ.: η μεταβολή του μέσου όρου ηλικίας διαβίωσης, η μετανάστευση, καθώς και οι εσωτερικές μετακινήσεις του πληθυσμού προς τα αστικά κέντρα. Αυτή η συνεχής αύξηση του πληθυσμού στις πόλεις πρέπει να είναι προβλέψιμη, ώστε να αυξάνονται εν παραλλήλω οι οικονομικές, περιβαλλοντικές, ενεργειακές, συγκοινωνιακές κ.ά. υποδομές αυτών. Ταυτόχρονα, η διαρκώς μεγαλύτερη ολοκλήρωση των χωρών-κρατών σε ένα ενιαίο σύστημα παραγωγής και εμπορίου (παγκοσμιοποίηση) αναμένεται να αυξήσει τις ανάγκες για μεταφορές ανθρώπων και αγαθών. Ένα μεγάλο μέρος αυτών θα γίνεται μέσω σηράγγων, γιατί ο διαθέσιμος χώρος στην επιφάνεια ολοένα και μικραίνει.Σε κατοικημένες περιοχές με ήπιο τοπογραφικό ανάγλυφο ο πιο συνηθισμένος τρόπος κατασκευής συστήματος υπόγειου σταθμού και σήραγγας σε μετρό, είναι η όρυξη φρέατος, εν συνεχεία η διάνοιξη σήραγγας από τον πυθμένα του φρέατος κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

A major challenge of European cities is to control urban sprawl, which encourages car dependency and has a major impact on urban GHG production. The new model of sustainable city is a compact city growing within its current limits and irrigated by a dense public transport networks. Considering the current lack of surface space in European city centres, future trends call for more underground infrastructure to be built in a crowded urban context under severe environmental constraints: zero impact on surface structures.Tunnelling is quite a difficult activity to plan and to manage, with several recent collapses and incidents demonstrating its potential for sudden and catastrophic events. In normal conditions, settlements at the surface are the main source of impact. Minor damages on surrounding structures are frequent, and can reveal costly in many ways: cost of repairs, additional delays, loss of public image. Sudden incidents can occur from unexpected ground or groundwater conditions, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35192
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35192
ND
35192
Εναλλακτικός τίτλος
Stability and subsidence of underground openings constructed with the NATM method in urban areas
Συγγραφέας
Σαράτσης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Ορυκτών Πόρων
Εξεταστική επιτροπή
Εξαδάκτυλος Γεώργιος
Αγιουτάντης Ζαχαρίας
Παπαμίχος Ευριπίδης
Σταυρουλάκης Γεώργιος
Μπαντής Σταύρος
Σταυροπούλου Μαρία
Στειακάκης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Γεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Παραμορφωσιακή χαλάρωση; Ζώνες διάτμισης; Υπόγεια έργα; Τριδιάστατη αριθμητική προσομοίωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
124 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)