Σεισμική τρωτότητα γεφυρών βελτιωμένης αξιοπιστίας συνεκτιμώντας την αλληλεπίδραση εδάφους-κατασκευής και υβριδικά πειραματικά δεδομένα

Περίληψη

Η αποτίμηση της σεισμικής συμπεριφοράς των κατασκευών και ιδιαίτερα των γεφυρών, οι οποίες κατατάσσονται στα έργα υποδομής μεγάλης σπουδαιότητας, αποτελεί αντικείμενο μελέτης πολλών ερευνητικών ομάδων της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν αναπτυχθεί διάφορες μεθοδολογίες εκτίμησης της υπό συνθήκη πιθανότητας υπέρβασης συγκεκριμένων σταθμών βλαβών για διακριτά επίπεδα έντασης. Παρά την αλματώδη αύξηση της ισχύος των υπολογιστικών συστημάτων και την ανάπτυξη σύνθετων αλγορίθμων ανάλυσης των κατασκευών, τη διατύπωση εξειδικευμένων καταστατικών νόμων υλικών και την αριθμητική συνεκτίμηση πολύπλοκων φορτιστικών καταστάσεων, εξακολουθεί να υφίσταται ένας σημαντικός αριθμός πηγών αβεβαιότητας ο οποίος σε μεγάλο βαθμό διαμορφώνει και την τελική αξιοπιστία της αποτίμησης της σεισμικής συμπεριφοράς των δομικών συστημάτων. Ειδικά για την περίπτωση των γεφυρών, οι αβεβαιότητες αυτές αφορούν στα χαρακτηριστικά της σεισμικής φόρτισης, στις μηχανικές ιδιότητες των υλικών και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Seismic assessment of structures, especially of bridges which are considered as the parts of a transportation system with the greatest importance, has gained the interest of many research groups worldwide. In this framework, several methodologies have been proposed for the estimation of the probability that a structure will reach or exceed a certain damage state given a ground motion intensity level. Despite the rapid growth of the computing power, the development of sophisticated algorithms for the structure analysis, the formulation of specialized material constitutive laws and the numerical consideration of complex loading cases, a significant number of uncertainty sources still exists and affects the reliability of fragility methodologies.Especially in the case of bridges, these uncertainties are related to the characteristics of the seismic input motion, the mechanical material properties, the boundary conditions at the soil-superstructure interface (both at the location of piers ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34667
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34667
ND
34667
Εναλλακτικός τίτλος
Seismic assessment of bridges considering soil structure interaction and hybrid experimental data
Συγγραφέας
Τασκάρη, Ολυμπία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών
Εξεταστική επιτροπή
Σέξτος Αναστάσιος
Κάππος Ανδρέα
Μανώλης Γεώργιος
Αθανατοπούλου - Κυριακού Ασημίνα
Μάνος Γεώργιος
Μπούσιας Ευστάθιος
Μυλωνάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Τρωτότητα; Γέφυρες; Υβριδικά πειράματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxii, 287 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)