ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ

Περίληψη

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΗΝΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. Η ΟΛΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS RESEARCH ATTEMPTS AN INNOVATION IN THE FIELD BY INTRODUCING AN AGRICULTURAL PRODUCT DESIGN RESEARCH METHODOLOGY BASED ON A LARGE-SCALE CONSUMER STUDY.SEVERAL DATA ANALYSIS AND MULTICRITERIA PREFERENCE ANALYSIS MODELS INCORPORATED INTO AN ALREADY DEVELOPED DECISION SUPPORT SYSTEM HAVE BEEN UTILISED. CONSUMER PREFERENCES, TENDENCIES AND POTENTIAL MARKET SHARES FORECASTING WERE IMPLEMENTED FOR THE OLIVE OIL PRODUCT IN PARIS, FRANCE.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3235
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3235
Εναλλακτικός τίτλος
AGRICULTURAL PRODUCT DESIGN METHODOLOGY: THE CASE OF OLIVE OIL
Συγγραφέας
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
ΣΙΣΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΣΚΙΑΔΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΟΥΛΙΕΖΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
VANDIJK GERT
RITSON CHRISTOPHER
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού & Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ; Εμπορία αγροτικών προϊόντων; Συμπεριφορά καταναλωτή; ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά