Σύστημα διαπραγματεύσεων και βέλτιστες πρακτικές για συμβάσεις παραχώρησης λιμενικών υποδομών

Περίληψη

Το πολύπλοκο πλαίσιο των συμβάσεων παραχώρησης λιμενικών υποδομών, το οποίο οφείλεται στην ιδιαίτερη μορφή τους – σχεδιασμός, χρηματοδότηση, κατασκευή και λειτουργία ενός έργου - απαιτεί τη διενέργεια επίπονων διαπραγματεύσεων στο τελικό προσυμβατικό στάδιο με σκοπό την τελική επίλυση νομικών, οικονομικών και τεχνικών θεμάτων. Οι διαπραγματεύσεις αυτές μεταξύ Κυρίου του Έργου και Παραχωρησιούχου είναι και χρονοβόρες και καταναλώνουν αυξημένες ποσότητες πόρων, τόσο ανθρώπινων όσο και υλικών. Η ταχεία επομένως ολοκλήρωσή τους μειώνει σημαντικά το κόστος της όλης διαδικασίας. Επιδιώκοντας το εξεταζόμενο Σύστημα Διαπραγμάτευσης σε πρώτη φάση να καθορίσει μια κοινή ατζέντα θεμάτων προς επίλυση υποχρεώνει τις δυο πλευρές σε μια λεπτομερή εξέταση και ουσιαστική αξιολόγηση των ενδιαφερόντων τους. Η επίλυση του χρησιμοποιούμενου αλγορίθμου - ο οποίος στηρίζεται σε τακτικές βασιζόμενες στην εμπειρία (heuristics) – επιμερίζει τα θέματα στους διαπραγματευόμενους αποζημιώνοντας σε κάθε ενδιάμεσο στ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The sophisticated framework of maritime infrastructure concession contracts, due in the main to their particular nature – planning, financing, construction and operation of a project – calls for delicate negotiation for the resolution of all legal, financial and technical issues during the final pre-contractual stage. These negotiations between Grantor and Concessionaire are costly both in terms of time and of human/material resources. Thus, an early resolution of such issues can bring down the cost of this procedure. The Negotiation System which is examined aims to firstly set a common agenda of issues and thus oblige both sides to carefully consider and evaluate their interests. The resolution of the algorithm used - based on tactics of experience (heuristics) - allocates the various issues to both sides, compensating at all interim stages either side for any loss/win incurred, and also respectively adjusting the grading of the remaining points of friction. The whole process results ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30412
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30412
ND
30412
Εναλλακτικός τίτλος
Negotiation system and best practice tools for port infrastructure concession contracts
Συγγραφέας
Πατσιαδάς, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδραυλικής και Τεχνικής Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Αγγελίδης Δημοσθένης
Κουτίτας Χριστόφορος
Γιαννόπουλος Γεώργιος
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Γκίνογλου Δημήτριος
Γκολογκίνα-Οικονόμου Ελένη
Ξενίδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Σύστημα διαπραγμάτευσης; Σύστημα παραχώρησης; Λιμενικές υποδομές; Μεταφορές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiii, 317 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)