Η πολυμορφία στην έννοια της διαμεσολάβησης: μελέτη της γλωσσικής δραστηριότητα διαμεσολάβησης στη διδασκαλία/εκμάθηση των γλωσσών και στο σύστημα πιστοποίησης ΚΠΓ

Περίληψη

Σκοπός της διατριβής ήταν η μελέτη της έννοιας της διαμεσολάβησης στο πλαίσιο της γλωσσικής δραστηριότητας διαμεσολάβησης όπως εισήχθηκε στη Διδακτική των Γλωσσών από το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο αναφοράς για τη γλώσσα: εκμάθηση, διδασκαλία, αξιολόγηση δημοσιευμένο από το Συμβούλιο της Ευρώπης το 2001 και εφαρμόσθηκε στο πλαίσιο του ελληνικού συστήματος πιστοποίησης των γλωσσών ΚΠΓ το οποίο ιδρύθηκε το 2003 από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το εισαγωγικό κεφάλαιο εξετάζει την έννοια της διαμεσολάβησης στο γενικό πλαίσιο της διδασκαλίας και εκμάθησης των γλωσσών και ορίζει την προβληματική και τις υποθέσεις εργασίας, οι οποίες κατεύθυναν τη διδακτορική διατριβή. Η διδασκαλία και η εκμάθηση των γλωσσών τοποθετούνται στην καινοτόμα προοπτική που άνοιξε το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο αναφοράς για τις γλώσσες: εκμάθηση, διδασκαλία, αξιολόγηση (ΚΕΠ) του Συμβουλίου της Ευρώπης και εφαρμόστηκε στο ελληνικό κρατικό πιστοποιητικό για τις γλώσσες (ΚΠΓ). Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει την επ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this thesis was to examine the concept of ‘mediation’ in the context of language activity mediation which was introduced to language teaching by the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEFR) adopted by the Council of Europe in 2001 and implemented in the context of the Greek system of certifying languages (in the form of the State Certificate of Language Proficiency) set up in 2003 by the Ministry of Education & Religious Affairs. The introductory chapter examines the concept of mediation in the general context of language teaching and learning and states the concerns and working hypotheses which underline the doctoral thesis. Language teaching and learning are viewed from the innovative perspective established by the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEFR) adopted by the Council of Europe and implemented via the Greek State Certificate of Language Proficiency. The seco ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27199
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27199
ND
27199
Εναλλακτικός τίτλος
La pluralité du concept de médiation: etude de l’activité langagière de médiation dans l’enseignement/apprentissage des langues et dans le système de certification en langue française KPG
Συγγραφέας
Alegre, Sandrine (Father's name: Jean)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική
Εξεταστική επιτροπή
Συμεωνίδου-Χριστίδου Αριστέα
Νενοπούλου-Δρόσου Τόνια
Τσοπάνογλου Αντώνιος
Αναστασιάδη Μαρία-Χριστίνα
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Κιγιτζόγλου-Βλάχου Αικατερίνη
Γραμμενίδης Συμεών
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Διαμεσολάβηση; Διδακτική; Γλωσσική δραστηριότητα διαμεσολάβησης; Ανάλυση επικοινωνιών; Τυποποίηση περίστασης διαμεσολάβησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Γαλλικά
Άλλα στοιχεία
276 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)