Ο ρόλος των διεπιχειρησιακών ηλεκτρονικών υπηρεσιών στη συνεργασία μεταξύ αγοραστών-προμηθευτών: οργανωσιακοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συνεργατική εφοδιαστική αλυσίδα

Περίληψη

Η εν λόγω διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το ρόλο των διεπιχειρησιακών ηλεκτρονικών υπηρεσιών στη συνεργασία αγοραστών-προμηθευτών. Εκτός από τη βιβλιογραφική επισκόπηση, πραγματοποιήθηκε μία προκαταρκτική έρευνα η οποία αναγνώρισε τη σημασία των οργανωσιακών παραγόντων στην υιοθέτηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Επίσης, προέκυψε η ανάγκη για διερεύνηση του πώς η χρήση των διεπιχειρησιακών ηλεκτρονικών υπηρεσιών σχετίζεται με το βαθμό συνεργασίας μεταξύ αγοραστή-προμηθευτή. Έτσι εξετάστηκαν δύο ερευνητικές ερωτήσεις: (RQ1) Ποιοι οργανωσιακοί παράγοντες επηρεάζουν τη χρήση διεπιχειρησιακών ηλεκτρονικών υπηρεσιών; (RQ2) Ποια η σχέση ανάμεσα στη χρήση διεπιχειρησιακών ηλεκτρονικών υπηρεσιών και τη συνεργασία αγοραστών-προμηθευτών; Έτσι, πρώτον, πραγματοποιήθηκε έρευνα δύο εστιασμένων ομάδων (focus groups), η οποία υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της εμπιστοσύνης και της οργανωσιακής κουλτούρας ως παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση για χρήση και την αντιλαμβανόμενη επίπτωση των υπηρε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis examines the role of business-to-business electronic services in buyer-supplier collaboration. In addition to a review of the pertinent literature, a preliminary research was conducted. Τhe first part of the preliminary research identified the importance of organizational factors as factors affecting the intention to use and perceived impact of B2B e-services. Additionally, the preliminary research emerged the need to further investigate how the use of strategic B2B e-services is related to the level of buyer-supplier collaboration. So, two main research questions were examined: (RQ1) Which organizational factors affect the use of B2B e-services? (RQ2) What is the relation between the use of B2B e-services and buyer-supplier collaboration? In order to specify the factors affecting the use of B2B e-services, two dual moderator focus groups with market experts were conducted that highlighted the importance of trust and organizational culture as factors affecting the int ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26943
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26943
ND
26943
Εναλλακτικός τίτλος
The role of business-to-business electronic services in buyer-supplier collaboration: organizational Factors affecting Collaborative Supply Chains
Συγγραφέας
Κιοσές, Ελευθέριος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργιάδης Παναγιώτης
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Δουκίδης Γεώργιος
Γιαγλής Γεώργιος
Πουλούδη Αθανασία
Πουλυμενάκου Αγγελική
Πραματάρη Αι
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διεπιχειρησιακές ηλεκτρονικές υπηρεσίες; Διεπιχειρησιακό ηλεκτρονικό εμπόριο; Οργανωσιακοί παράγοντες; Συνεργατική εφοδιαστική αλυσίδα; Εμπιστοσύνη; Οργανωσιακή κουλτούρα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)