Συμβολή στην έρευνα των παραμέτρων άνεσης και ασφάλειας σε χώρους σταθμών Μετρό: το παράδειγμα της Αθήνας σε παραλληλισμό με επιλεκτική διεθνή εμπειρία

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να καλύψει κενά της βιβλιογραφίας σχετικά με την έρευνα προσδιορισμού εκείνων των παραμέτρων που συνθέτουν και χαρακτηρίζουν το συνολικό περιβάλλον ενός Σταθμού Μετρό και συντελούν στην ποιότητα ζωής εργαζομένων και επιβατών στους παραπάνω χώρους. Η διατριβή εξετάζει παραμέτρους σχεδιασμού χώρων σε Σταθμούς του Μετρό της Αθήνας, συγκρίνοντας τα αποτελέσματα με αποτελέσματα άλλων Σταθμών του εξωτερικού, στο μέτρο που διατίθεται η σχετική πληροφόρηση. Η πρωτοτυπία της διατριβής έγκειται στην εισαγωγή και έρευνα νέων παραμέτρων (ποιότητα αέρα - επίπεδα ραδονίου), πέραν εκείνων που αναλύονται συνήθως κατά τη δημιουργική φάση του σχεδιασμού ενός Σταθμού Μετρό. Εν κατακλείδι γίνεται μια προσπάθεια οργάνωσης των αποτελεσμάτων της έρευνας για χρήση σε μελλοντικές προδιαγραφές, που ελπίζουμε να φανούν χρήσιμες σε μελέτες Σταθμών Μετρό, που στο πνεύμα της εποχής καλούνται εκ των πραγμάτων να εισάγουν βιοκλιματικούς παράγοντες στη σύνθεση του έργου τους.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this dissertation is to fill in gaps in the bibliography concerning the research conducted in order to identify the parameters that form and characterize the entire environment of a Metro Station and affect the quality of life of Metro employees and passengers circulating in the aforementioned areas. This dissertation examines parameters related to the design of Athens Metro systems and compares the results of this design parameters with the results of surveys conducted in other stations abroad, to the extent that the relevant information is available. The originality of this dissertation consist in the introduction and research of new parameters (as regard air quality-radon levels), beyond those usually analyzed at the creative design phase of a Metro station. In conclusion an effort is made to organize the results of the aforementioned research to be used in future specifications that would hopefully be useful to the designer of underground Metro stations who in line w ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25590
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25590
ND
25590
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution to research of comfort and safety parameters in Metro station areas: the Athens case in comparison with selected international experience
Συγγραφέας
Μπάτσος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής
Εξεταστική επιτροπή
Τζουβαδάκης Ιωάννης
Σωτηροπούλου Αλεξάνδρα
Γιάννης Γεώργιος
Κουμούσης Βλάσης
Λοϊζίδου-Μαλάμη Μαρία
Μαρίνος Παύλος
Πουλάκος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Μέτρο; Παράμετροι σχεδιασμού; Περιβάλλον ασφάλειας; Περιβάλλον άνεσης; Σύστημα μετρό; Υπόσκαφος σταθμός; Οπτικά χαρακτηριστικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiv, 400 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)