Προσαρμοστική βελτιστοποίηση παραμέτρων για μη-γραμμικά συστήματα ελέγχου κυκλοφορίας μεγάλης κλίμακας

Περίληψη

Παρά τις συνεχείς εξελίξεις στον τομέα του αυτόματου ελέγχου και της τηλεματικής ο σχεδιασμός αποτελεσματικών Ελεγκτών Κυκλοφορίας για Συστήματα Μεγάλης Κλίμακας (ΕΚΣΜΚ) εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό αντικείμενο έρευνας. Το γεγονός αυτό οφείλεται κυρίως στην πολυπλοκότητα και τις ισχυρές μη γραμμικότητες που παρουσιάζει η μοντελοποίηση της κυκλοφοριακής ροής. Οι υπάρχουσες πρακτικές προσεγγίσεις σχεδιασμού ελεγκτών βασίζονται συνήθως σε απλοποιημένα μοντέλα για την περιγραφή των δυναμικών εξισώσεων του συστήματος επειδή η χρήση πιο πολύπλοκων μοντέλων είναι σχεδόν ανέφικτη. Για το λόγο αυτό στις περισσότερες πρακτικές εφαρμογές συστημάτων αυτόματου ελέγχου οι ΕΚΣΜΚ που προκύπτουν έχουν υποβέλτιστη απόδοση. Η συνολική απόδοση ενός ΕΚΣΜΚ είτε αυτός εφαρμόζεται για πρώτη φορά είτε βρίσκεται ήδη σε λειτουργία (π.χ. ελεγκτή των σηματοδοτών ενός αστικού δικτύου ή ελεγκτή των ραμπών εισόδου ενός αυτοκινητοδρόμου) εξαρτάται από δύο κύριους παράγοντες (α) τις εξωγενείς επιρροές όπως π.χ. τη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Despite the continuous advances in the fields of control and computing, the design and deployment of an efficient Large-scale Nonlinear Traffic Control System (LNTCS) remains a significant objective. This is mainly due to the complexity and the strong nonlinearities involved in the modeling of traffic flow processes. Practical control design approaches are often based on simplified models about the system dynamics, leading to LNTCS with suboptimal performance, as the use of more complex models of effective LNTCS is virtually unavoidable in most complex control system applications. The ultimate performance of a designed or operational LNTCS (e.g. urban signal control, or ramp metering) depends on two main factors: (a) the exogenous influences, e.g. demand, weather conditions, incidents, and (b) the values of some design parameters included within the LNTCS. When a new control algorithm is implemented there is a period of, sometimes tedious, fine-tuning activity that is needed in order t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24248
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24248
ND
24248
Εναλλακτικός τίτλος
Adaptive fine-tuning for large-scale nonlinear traffic control systems
Συγγραφέας
Κούβελας, Αναστάσιος του Ιωάννης
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγεωργίου Μάρκος
Κοσματόπουλος Ηλίας
Ρόβας Δημήτριος
Κουίκογλου Βασίλειος
Σταυρουλάκης Γεώργιος
Σταυρακάκης Γεώργιος
Καραφύλλης Ιάσων
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα αυτόματου ελέγχου; Έλεγχος κυκλοφοριακής ροής; Βελτιστοποίηση παραμέτρων; Προσαρμοστική βελτιστοποίηση; Στοχαστική προσέγγιση; Στοχαστική προσέγγιση με ταυτόχρονη διατάραξη (J. Spall)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
151 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)