Ολοκληρωμένο τεχνολογικά εκπαιδευτικό εργαστήριο: σχεδίαση και ανάπτυξη: εφαρμογές στις φυσικές επιστήμες

Περίληψη

Αυτή η διδακτορική διατριβή αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της εκπαιδευτικήςδιαδικασίας (και) στις Φυσικές Επιστήμες με τη συνδυαστική καιαλληλοσυμπληρούμενη αξιοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων εφαρμογώντων (ψηφιακών) εκπαιδευτικών τεχνολογιών.Τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης είναι η εκπαιδευτική / μεθοδολογική καιτεχνολογική ολοκλήρωση που επιτυγχάνεται με:Τη δόμηση του υλικού στα πλαίσια ενός ενιαίου συνθετικού και ευέλικτουεκπαιδευτικού περιβάλλοντος, με την εφαρμογή μιας ενιαίας εκπαιδευτικήςμεθοδολογίας, η οποία έχει ως κεντρικό καινοτομικό χαρακτηριστικό τηναναδραστική πρακτική (την εργαστηριακή / πειραματική πρακτική στηνπερίπτωση των φυσικών επιστημών) με εμπλοκή όλων (κατά το δυνατόν) τωνεκπαιδευτικών τεχνολογιών.Την επέκταση σε όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες τηςεκπαιδευτικής διαδικασίας, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες άμεσης καιδυναμικής χρήσης των σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνολογιών από τουςμαθητές και προτείνοντας / μετατρέποντας όλες (κατά το δυνατόν) τι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aims at the optimisation of educational process of Science (too) withthe combinational and interrelated exploitation of as many as possibleapplications of (digital) educational technologies.The main characteristics of the proposal are the educational/methodological andtechnological integration achieved by:The formation of material in the frame of a unified synthetic and flexibleeducational environment, with the implementation of unified educationalmethodology, which central innovative characteristic is the feedback practice(the laboratorial/experimental practice in the case of science) withinvolvement of all (as possible) the educational technologies.The extension of educational process in as many as possible activities, throughexploiting the direct and dynamic use of modern educational technologies bythe students and proposing/changing all (as possible) the educationalprocesses in practical/laboratorial activities, in as wide as possible thematic regions of science (at fir ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22698
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22698
ND
22698
Εναλλακτικός τίτλος
Technologically integrated educational laboratory: designing and development - applications in science
Συγγραφέας
Πατρινόπουλος, Ματθαίος (Πατρώνυμο: Ανάργυρος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καλκάνης Γεώργιος
Κόκκοτας Παναγιώτης
Χαλκιά Κρυσταλία
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική τεχνολογία; Φυσική; Εκπαίδευση; Φυσικές επιστήμες; Τεχνολογία; Λογισμικό; Ολοκληρωμένη προσέγγιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
394 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)