Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΥΦΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Περίληψη

ΜΕ ΒΑΣΗ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΗΣ, ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΟΕΡΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ (IMAGE MENTALE Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΣΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 'Η ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ, ΕΠΙΔΙΩΞΑΜΕΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ. ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ "ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΩΝ", ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΥΦΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ. ΚΥΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ/ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΜΙΑΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΡΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ "ΚΑΔΡΩΝ" (ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΓΕΘΗ-ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΜΕΓΕΘΗ). ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

BASED UPON THE KNOWN ASPECT OF THE CONTRIBUTION OF VISUALISATION TO THE CREATION OF "MENTAL IMAGE" WHICH OWING TO THE POWER OF COMPUTERS TO GIVE THE VISUALISATION OF THE MOVEMENT WHICH EXISTS IN SOME MATHEMATICAL CONCEPTIONS OR IN THE EXECUTION OF AN ALGORITHM WE INTENDED TO ESTABLISH AN EDUCATIONAL CONCEPT: THE ANTHYPHERETIC RATIO. TAKING BENEFIT OF THE POWER OF THE COMPUTERS TO PRESENT VISUALLY AND TO ELABORATE THE DIALECTIC BETWEEN TOOL- OBJECT OF A TEACHING KNOWLEDGE IN A PROBLEM SOLVING SITUATION AND THE DIALECTIC BETWEEN DIFFERENT "CADRES" WE CREATED A PROGRAMME, THE PEDAGOGICAL VALUE OF ALGORITHMS EXECUTION BUT ALSO TO THE COMPREHENSION OF CORRESPONDING MATHEMATICAL CONCEPTS. (IN OUR EXPERIMENT THE CONCEPT OF ANTHYPHERETIC RATIO).

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2163
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2163
ND
2163
Εναλλακτικός τίτλος
THE ANTHYPHERETIC RATIO'S TEACHING BY USING COMPUTER
Συγγραφέας
Τρίγγα, Παναγιώτα
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
ΛΥΠΙΤΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΠΑΝΑΣ ΕΠ.
ΠΑΤΡΩΝΗΣ ΑΝ.
ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ ΘΕΟΔ.
ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΙΔΗ ΣΤ.
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Αλγόριθμοι; ΑΝΘΥΦΑΙΡΕΣΗ; Διδασκαλία; ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ; ΕΥΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΥΦΑΙΡΕΣΗΣ; ΕΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ; ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)