Μορφές αυτοδιαλόγου για την εκμάθηση βασικών καλαθοσφαιρικών δεξιοτήτων

Περίληψη

Η τεχνική του αυτοδιαλόγου τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να ερευνάται ιδιαίτερα αφενός σε θεωρητικό επίπεδο, και αφετέρου στις διάφορες πρακτικές του εφαρμογές για την αύξηση της αποτελεσματικότητας στα διάφορα αθλήματα. Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να εξετάσει την αποτελεσματικότητα του αυτοδιαλόγου όταν αυτή εντάσσεται στην καθημερινή προπονητική διαδικασία στο μπάσκετ. Δύο διαδοχικές εργασίες διερεύνησαν αρχικά την αποτελεσματικότητα του αυτοδιαλόγου με τη μορφή της τεχνικής υπόδειξης, και στην συνέχεια έγινε σύγκριση δύο διαφορετικών μορφών αυτοδιαλόγου: του παρακινητικού και εκείνου της τεχνικής υπόδειξης για την εκμάθηση τριών βασικών καλαθοσφαιρικών δεξιοτήτων (πάσα, ντρίπλα και σουτ). Στο πρώτο πείραμα συμμετείχαν 62 νεαροί αθλητές, ηλικίας 11-13 ετών (Μ=12,2), οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ισάριθμες ομάδες και ακολούθησαν ένα συγκεκριμένο προπονητικό πρόγραμμα διάρκειας 12 εβδομάδων. Η ομάδα του αυτοδιαλόγου (ΟΑ) χρησιμοποιούσε τον αυτοδιάλογο με την μορφή της τεχνικής υπόδε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this research was to examine the effectiveness of the self-talk in the form of technical suggestion and to compare two different kinds of self-talk. Two successive projects investigated initially the effectiveness of the self-talk in the form of technical suggestion and next two different forms of self-talk were compared-the motivating one and the based on technical suggestion-to teach three basic basketball skills (pass, dribble and shot). In the first research a sample of young athletes was used (N=62), aged 11-13 years old (M=12.2) who were divided into two groups equal in number. They followed a specific training program that lasted 12 weeks. The self-talk group (GST) was using the self-talk in the form of technical suggestion, whereas the control group (GC) followed a classic (conventional) training process. Measurements of the athletes’ performance were made at regular intervals in order to monitor the athletes’ progress while at the same time they filled in releva ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17134
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17134
ND
17134
Εναλλακτικός τίτλος
Different kinds of self talk for learning fundamental basketball skills
Συγγραφέας
Πέρκος, Στέφανος (Πατρώνυμο: Ι.)
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Θεοδωράκης Ιωάννης
Μπαγιάτης Κωνσταντίνος
Κιουμουρτζόγλου Ευθύμιος
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Σακελλαρίου Κίμωνας
Γούδας Μάριος
Σούλας Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Αυτοδιάλογος; Απόδοση; Δεξιότητες; Καλαθοσφαίριση, Δεξιότητες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
188 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)