Κοινωνιολογική προσέγγιση στο πολυπολιτισμικό σχολείο στην Ελλάδα στα τέλη του 20ου και στις αρχές του 21ου αιώνα. Προβλήματα και προοπτικές
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15619
Συγγραφέας
Τουλιάς, Ηλίας
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας. Τομέας Νεοελληνικής Κοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Σακελλαρόπουλος Θεόδωρος
Σαρρής Νεοκλής
Παπαθανασόπουλος Κων/νος
Κοταρίδης Νικόλαος
Τσοτσορός Ευστάθιος
Καραμπέλιας Γεράσιμος
Χαλκιά Αλεξάνδρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση; Πολυπολιτισμικότητα; Μαθησιακή διαδικασία; Κοινωνικός αποκλεισμός; Μετανάστευση; Ελληνική κοινωνία; Παλιννόστηση; Πολιτισμικές μειονότητες; Μαθητές; Αλλοδαποί μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
225 σ., εικ.