Δυσχέρειες ένταξης των ημινομάδων τσιγγανοπαίδων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15463
Εναλλακτικός τίτλος
Adaptation problems of children of the seminomadic roma in primary education: a sociological and pedagogical approach
Συγγραφέας
Δελλατόλα, Μαρία
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Αρτινοπούλου Βασιλική
Τσαλίκογλου Φωτεινή
Δράκος Γεώργιος
Σακαλάκη Μαρία
Κορωναίου Αλεξάνδρα
Αλεξιάς Γεώργιος
Βρεττός Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά
Τσιγγανόπαιδα; Κοινωνικός αποκλεισμός; Εκπαιδευτικός αποκλεισμός; Κοινωνική εικόνα; Πολιτισμική εικόνα; Ρατσισμός; Στερεότυπα; Προκαταλήψεις; Μεροληπτική συμπεριφορά; Ετερότητα; Δυσχέρειες φοίτησης; Εκπαιδευτικοί; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Αναλφαβητισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (203 σ. ; 186 σ.), εικ.