ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΑΓΙΔΑΣ ΑΙΘΑΛΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Περίληψη

ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΑΙΘΑΛΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΡΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ ΦΟΡΤΙΣΗΣ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ (ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ)ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΑΙΘΑΛΗΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ (ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΥ, ΚΕΡΑΜΙΚΟΥ ΤΟΙΧΩΜΑΤΟΣ, ΦΟΡΤΙΣΗ, ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ), ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ), ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ (ΟΔΗΓΗΣΙΜΟΤΗΤΑ). ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS PH.D THESIS INVESTIGATES AND FINALLY PREDICTS THE TRANSIENT RESPONSE OF A CERAMIC TRAP SYSTEM INSTALLED ON A DIESEL-POWERED VEHICLE. THIS CAN BE DONE FORVARIOUS TYPES OF DRIVING MODES, BY TAKING INTO DECOUNT INTERACTION OF A NUMBEROF PARAMETERS COMPRISING VEHICLE KINEMATICS, ENGINE OPERATION AND TRAP THERMALLOADING: A CONTROL PHILOSOPHY IS ALSO DEVELOPED AND OPTIMIZED FOR THE TOUCHING, REGENERATION AND PROTECTION OF THE TRAP FROM THERMAL STRESSES. THE ABOVE-MENTIONED TASKS ARE FULFILLED BY MEANS OF A MATHEMATICS RELATED TO THE TRAP OPERATING (EXHAUST GAS AND CERAMIC WALL TEMPERATURES, TRAP LOADING, REGENERATION EFFICIENCY. BY USE OF THIS MODEL AND WITH THE AID OF AN EXTENSIVE SERIES OF MEASUREMENTS IN LABORATORY AS WELL AS ON REAL WORLD CONDITIONS, THE CERAMIC SMOKE TRAP SYSTEM DEVELOPED BY THE LABORATORY OF APPLIED THERMODYNAMICS, ARISTOTLE UNIVERSITY, WAS FINALLY OPTIMIZED IN THE FOLLOWING DIRECTIONS: -SMOKE TRAPPING EFFICIENCY -REGENERATION CAPABILITY, -MINIMUM ADDITIONAL FUEL ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1486
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1486
ND
1486
Συγγραφέας
ΠΑΤΣΑΤΖΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ημερομηνία
1990
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΠΑΤΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΣΙΟΣ
ΓΟΥΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΒΑΣΑΛΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ
ΜΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ; ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ DIESEL; Παγίδα αιθάλης; ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΑΙΘΑΛΗΣ; ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL; ΣΩΜΑΤΙΔΙΑΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ DIESEL
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά