Η έννοια του προσώπου στο έργο του Martin Buber και του Carl Rogers: συγκριτική μελέτη - εφαρμογές στη συμβουλευτική και την παιδαγωγική
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13350
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13350
Συγγραφέας
Μουλαδούδης, Γρηγόριος
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κοσμόπουλος Αλέξανδρος
Δελλής Ιωάννης
Μπακιρτζής Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγική; Έννοια προσώπου; Γνώση; Αγάπη; Φιλοσοφία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά