Η διαχρονική εξέλιξη και αξιολόγηση των διοικητικών, εκπαιδευτικών και οικονομικών θεσμών των Α.Ε.Ι. της Ελλάδας (1837-1996).

Περίληψη

ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ (ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ-ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΟΥ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ) ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΤΩΝ Α.Ε.Ι. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ Η ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΘΕΣΠΙΘΕΙΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ,Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΔΟΓΕΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΤΩΝ Α.Ε.Ι.(1837-1996).Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ Α)ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΥΛΙΚΟΥ (ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ,ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) Β)ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΟΥΣ ΥΛΙΚΟΥ (ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:-ΣΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Α.Ε.Ι. ΑΠΟ ΤΟ 1837.- ΣΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ,ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.ΤΟ ΘΕΣΜ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ΜULTI LEVEL RESEARCH (HISTORICAL,LEGAL,SOCIAL AND EDUCATIONAL CONTENT) OF THE INSTITUTIONAL FRAMEWORK FOR THE DEVELOPMENT OF THE ADMINISTRATIVE,EDUCATIONAL AND ECONOMIC RPOVISIONS IN THE FIELD OF HIGHER EDUCATION.THE STUDY AIMS AT THE IN DEPTH RESEARCH OF THE EXISTING LEGISLATION,AT THE EXAMΙNATION OF THE KNOWLEDGE AND EXPERIENCE GAINED FROM ITS IMPLENTATION AND AT THE ASSESSMENT OF THE DEGREE OF ITS EFFECTIVENESS IN COMPARISON WITH THE TARGETS SET,TAKING INTO ACCOUNT THE FACTORS AND THEIR INFLUENCE ON THE OPERATION OF THE PROVISIONS FOR THE HIGH EDUCATION (1837-1996).THE METHODOLOGY FOLLOWED FOR THE USE OF THE EXISTING MATERIAL THROUGH THE ACCUMULATION OF: A)THE PRIMARY MATERIAL (LEGISLATION,JURISPRUDENSE,ECONOMIC DATA) B) THE SECONDARY MATERIAL (BIBLIOGRAPHY),TOGETHER WITH THE USE OF THE METHODS OF REVIEW AND OBSERVATION,CONTRIBUTED SIGNIFICANTLY TO THE DEVELOPMENT OF THE STUDY,AND IN PARTICULAR: TO THE CHRONOLOGICAL ASSESSMENT OF ALL THE PHASES IN THE FOUNDATION AND OPERATION ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12252
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12252
Συγγραφέας
Φασουλής, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Εξαρχάκος Θεόδωρος
Παπάς Αθανάσιος
Φλογαΐτης Σπυρίδων
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Δράκος Γεώργιος
Σαΐτης Χρίστος
Λέξεις-κλειδιά
Ανώτατη εκπαίδευση; Θεσμοί διοικητικοί; Θεσμοί εκπαιδευτικοί; Θεσμοί οικονομικοί; Θεσμοί; Πανεπιστήμιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά