Η ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Περίληψη

Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΗΣΕΩΣ ΗΓΕΤΩΝ. Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΑ: Α) ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,Β) ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, Γ) ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,Δ) ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΓΕΤΙΚΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Ε) ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤ) ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣΤΩΝ ΗΓΕΤΩΝ. Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ,Ο ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΗΓΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/0629
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/0629
Εναλλακτικός τίτλος
LEADERSHIP AND THE LEADER IN EDUCATION AND THE CHURCH
Συγγραφέας
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Ημερομηνία
1988
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θεολογική. Τμήμα Ποιμαντικής
Εξεταστική επιτροπή
ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ
ΖΗΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΒΑΝΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ ΙΩ ΑΝΝΗΣ
ΚΟΓΚΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Λέξεις-κλειδιά
ΑΣΚΗΣΗ ΗΓΕΣΙΑΣ; ΑΤΑΡΧΙΚΗ; ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ; Διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ; Εκπαιδευτική ηγεσία; Ηγεσία; Ηγέτες; ΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ; ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ; ΧΑΜΗΛΟ ΗΘΙΚΟ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά