| Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
| 2018 | Πολλαπλές μετ-εγγραφές του μύθου της Φαίδρας στην ευρωπαίκή λογοτεχνία του 20ου αιώνα: μία συγκριτική μελέτη | Τερζή, Όλγα Π. |  |
| 2013 | Πολυπαραγοντική ανάλυση της ελληνικής και ρωσικής πρότασης | Nikolaenkova, Olga N. |  |
| 2022 | Πολυπλοκότητα, ακρίβεια και ευχέρεια στην παραγωγή γραπτού λόγου της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: μια ψυχογλωσσολογική προσέγγιση για τον ρόλο της εργαζόμενης μνήμης και του περιβάλλοντος εκμάθησης | Παναγόπουλος, Παναγιώτης Α. |  |
| 2022 | Πολυτροπικά κείμενα σε σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας: γλωσσολογική και διδακτική προσέγγιση | Παπαχρήστου, Χρυσούλα Χ. |  |
| 2017 | Πολυτροπικότητα και οπτικός γραμματισμός στα εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας για το γυμνάσιο: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίησή τους στους μουσουλμάνους μαθητές στη Θράκη | Θεολόγου, Στέλλα Ι. |  |
| 2008 | Ποσειδίππου επιγράμματα (P. mil. vogl. VIII 309): Λιθικά - Ιαματικά: εισαγωγή, κείμενο, κριτικό υπόμνημα, μετάφραση, σχόλια | Παπαδάκη, Πηνελόπη |  |
| 1985 | ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ | Γκικόπουλος, Φοίβος-Βασίλειος Κ. |  |
| 2015 | Ποσοτική γλωσσολογία στα μικρά κείμενα | Πουλημένου, Αλίκη-Σύλβια Ν. |  |
| 2004 | Πράγματα του νου ή πράγματα του φωτός: σπουδή στα κριτήρια πρόσληψης του θύραθεν και του εκκλησιαστικού υλικού στα λογοτεχνήματα του Ν.Γ. Πεντζίκη | Πολυχρονιάδης, Αναστάσιος Ό. |  |
| 2024 | Πραγματολογική ικανότητα στην εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης λλώσσας: η περίπτωση της γλωσσικής πράξης της ευχαριστίας από φυσικούς ομιλητές/ομιλήτριες και μαθητές/μαθήτριες της ελληνικής ως δεύτερης /ξένης γλώσσας | Γκούμα, Αθανασία Β. |  |
| 2025 | Πρακτικές γραμματισμού σε φυλακές: από τα γλωσσικά και ταυτοτικά «όρια» στα γλωσσικά και ταυτοτικά ρεπερτόρια των υπό κράτηση εκπαιδευόμενων με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρία | Καλμπένη, Σωτηρία Κ. |  |
| 2016 | Πρακτικές παραγωγής και αναθεώρησης γραπτών μαθητικών κειμένων ως κοινωνικοπολιτισμικής διαδικασίας: έρευνα-δράση σε μαθητές Ε΄ Δημοτικού | Κέκια, Μέλλω Δ. |  |
| 1998 | ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΛΕΞΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ | Ματθαιουδάκη-Σαϊέχ, Μαρίνα Γ. |  |
| 2001 | Προβλήματα της αρχαίας ελληνικής στα πλαίσια της ενδοευρωπαϊκής: το αρκτικό Α- | Παπαναστασίου, Γεώργιος Κ. |  |
| 2004 | Προβληματική της παροιμίας στη μετάφραση: η χρήση της στη νέα ελληνική και η ηλεκτρονική επεξεργασία της | Τσακνάκη, Ολυμπία Α. |  |
| 2022 | Προγράμματα διδασκαλίας και διάδοσης της ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό: ο ρόλος των πανεπιστημίων των Η.Π.Α. και η αλληλεπίδρασή τους με τα ελληνικά Α.Ε.Ι. | Χειλίτση, Μαρίνα Α. |  |
| 2006 | Προεφηβική ηλικία και διδασκαλία της λογοτεχνίας στο ιταλικό και ελληνικό σχολικό σύστημα | Δημητριάδου, Ουρανία Α. |  |
| 2025 | Προσβάσιμη λεξικογραφία: εκπόνηση ψηφιακού online λεξικού για άτομα με οπτική αναπηρία | Γαρούφος, Απόστολος Π. | |
| 2021 | Προσδιορισμός συγγραφικού προφίλ μέσω τεχνικών επεξεργασίας φυσικής γλώσσας | Γαγιάτσου, Σοφία Μ. |  |
| 2020 | Προσεγγίζοντας τη γλωσσική διδασκαλία στο γυμνάσιο ως διδακτική - μαθησιακή πρακτική τοποθετημένη στις αρχές της κριτικής παιδαγωγικής | Σφακιανάκη, Άννα Μ. |  |