Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ : ΗΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΟΥΣ ΦΟΡΤΙΟΥ

Περίληψη

Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΑΠΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ, ΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΑΣΕΩΝ. ΤΑ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΥΠΟΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΤΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΡΩΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ΔΙΔΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΑΣΕΩΝΚΑΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΩΝ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΩΝ. ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΛΥΣΤΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. Η ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΑΣΕΩΝ/ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΩΝ, ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΙΚΩΝ, ΑΚΑΜΠΤΩΝ, ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΩΝ ΚΑΙ ΚΕΚΛΙΜΕΝΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η/Υ. Η ΛΥΣΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE DESIGN AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS, CONSISTED OF LAYERS WITH DIFFERENT PHYSICAL AND ENGINEERING CHARACTERISTICS, CREATE THE NEED FOR KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING OF THE STRESS DISTRIBUTION. PAVEMENTS BEHAVE IN A COMPLEX WAY UNDER TRAFFIC, DEPENDING BOTH ON THE MATERIALS OF THE VARIOUS LAYERS AND ON THEIR LOCATION IN THE BODY OF THE ROAD. ASSUMPTIONS, LIMITATIONS AND SOLUTIONS FOR LAYERED SYSTEMS ARE DESCRIBED. A METHODOLOGICAL APPROACH FOR ESTIMATING ELASTIC STRESS AND DISPLACEMENT IN A LAYERED SYSTEM IS GIVEN. THE SOFTWARE FOR THE CALCULATION OF THESE STRESSES AND DEFORMATIONS IS DEVISED. IT IS AIMED TO OFFER A FUNDAMENTAL SOLUTION FOR THE STRESS STATE OF PAVEMENT SYSTEMS. A GENERAL ANALYSIS OF MULTI - LAYERED ELASTIC SYSTEMS LOADED ON THEIR SURFACE IS PRESENTED.THE THEORY OF THE DETERMINATION OF STRESS/STRAIN DUE TO NON - UNIFORMLY DISTRIBUTED, TANGENTIAL, RIGID, SEMI - RIGID AND SLIGHTLY INCLINED LOADS CONSTITUTES THE BACKGROUND OF THE COMPUTER PROGRAM. THE SOLUT ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/8768
Εναλλακτικός τίτλος
THE STUDY OF LAYERED PAVEMENT SYSTEMS USING THE THEORY OF ELASTICITY: THE CASE OF THE ELLIPTIC LOAD
Συγγραφέας
ΚΟΛΛΑΡΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΦΡΑΝΤΖΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΓΔΟΥΤΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΡΟΦΥΛΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΗ ΦΟΡΤΙΑ; ΘΕΩΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ; Λογισμικό; Οδοστρώματα; Παραμορφώσεις; ΣΤΡΩΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ; Τάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά