Ακίνητη φροντίδα: (Επανα)Προσδιορίζοντας τις εμπειρίες φροντίδας των εκπαιδευτικών ως αισθητικά γεγονότα γεμάτα τέχνη

Περίληψη

Η έρευνα μελετά πώς είναι η εμπερία του να παρέχεις φροντίδα ως εκπαιδευτικός. Προέρχεται από την πλευρά και τη θεώρηση μιας εκπαιδευτικού και καλλιτέχνη, προτείνοντας μία οικεία, καλλιτεχνική μέθοδο για να εξετάσουμε την πολυδιάστατη εμπειρία της επιτέλεσης της φροντίδας στην εκπαίδευση. Η μέθοδος συνδυάζει τις επιστήμες των παραστατικών τεχνών και της επιτέλεσης, επιτελεστικές καλλιτεχνικές πρακτικές και συμμετοχικά εργαστήρια θεάτρου/performance. Αυτό το επιστημονικό και καλλιτεχνικό πλαίσιο προσφέρει ένα νέο τρόπο θεώρησης της εμπειρίας της φροντίδας όπως αυτή παρέχεται από την/τον εκπαιδευτικό προς τους μαθητές ως μια μορφή επιτέλεσης που προσιδιάζει στην καλλιτεχνική, αισθητική δημιουργία. Ξεκινώντας από το προσωπικό, η έρευνα συνομιλεί και ανταποκρίνεται στο ζήτημα της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών και προτείνει τον επιστημονικό χώρο των παραστατικών τεχνών ως μία αποτελεσματική αν και μη αναγνωρισμένη ως τώρα οδό για την κατανόηση της σπουδαιότητας της εμπειρίας ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research is about what it feels like to do care as a teacher. Coming from the perspective of a teacher and artist, it proposes an intimately artistic way to examine the nuanced experience of performing care in teaching. It does so through the medium of a performance framework, through performance art and participatory performance. This framework allows a novel perspective of the experience of care as this is practised by the teacher towards her students, as performance that resembles artistic, aesthetic making. Starting from the personal, the project responds more broadly to the context of teachers’ burnout and stress epidemic and suggests performance as an effective, yet unacknowledged way towards understanding the importance of the teaching/caring experience.The research uses a mixed methodology of performance practice and participatory, applied performance with autoethnography. It also draws on a period of ethnography doing observations and interviews with teachers at diverse s ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60350
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60350
ND
60350
Εναλλακτικός τίτλος
Still care: (Re)Imagining teachers’ experiences of care as aesthetically crafted events
Συγγραφέας
Βασιλείου, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Guildhall School of Music & Drama. Drama Department
Εξεταστική επιτροπή
Thompson James
Alex Mermikides
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Τέχνες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Φροντίδα; Αισθητική; Εκπαιδευτικοί; Βιωμένη εμπειρία; Επιτέλεση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.