Μάθηση και καινοτομία σε αυτοκυβερνούμενα συστήματα

Περίληψη

Το μέλλον της κατανεμημένης επεξεργασίας πληροφοριών σε κοινωνικο-τεχνικά συστήματα είναι υβριδικό· εμπλέκει ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ της ανθρώπινης (φυσικής) και της υπολογιστικής (τεχνητής) νοημοσύνης. Η υβριδική αυτή φύση δημιουργεί μοναδικές προκλήσεις για την αυτοδιακυβέρνηση και τη συλλογική διαβούλευση σε σχέση με τις κοινωνικές διευθετήσεις (δηλαδή τους κοινωνικά κατασκευασμένους κανόνες, νόρμες, δομές και διαδικασίες). Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων και για να καταστεί δυνατή η διαμόρφωση, τροποποίηση και αναθεώρηση των κοινωνικών διευθετήσεων από άτομα και κοινότητες, απαιτούνται μηχανισμοί μάθησης και καινοτομίας. Ως εκ τούτου, η παρούσα διατριβή παρουσιάζει:- μια κριτική σύνθεση της διεπιστημονικής βιβλιογραφίας από την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη φιλοσοφία και τις πολιτικές επιστήμες, η οποία διαμορφώνει τον ορισμό των αυτοδιοικούμενων συστημάτων,- μια σταδιακή ανα refinement και ολοκλήρωση τριών μεθοδολογιών: της κοινωνικά εμπνευσμένης υπολογιστικής, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The future of distributed information processing in socio-technical systems is hybrid; it involves meaningful interactions between human (natural) and computational (artificial) intelligences. This hybrid nature raises unique challenges for self-governance and deliberation with respect to social arrangements (i.e. socially constructed rules, norms, structures, and procedures). To address these challenges and enable individuals and communities to define, modify, and envision social arrangements, we need mechanisms for learning and innovation. Accordingly, this thesis presents:- a critical synopsis of interdisciplinary literature from psychology, economics, philosophy, and political science, which shapes the definition of self-governing systems;- an incremental refinement and integration of three methodologies: socially-inspired computing, hybrid reasoning and learning (neuro-symbolic) systems, and socially-guided machine learning, to produce a new methodology called Socially-Guided Reas ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60314
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60314
ND
60314
Εναλλακτικός τίτλος
Learning and innovation in self-governing systems
Συγγραφέας
Μερτζάνη, Ασημίνα (Πατρώνυμο: Αριστείδης)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Imperial College London. Department of Electrical and Electronic Engineering
Εξεταστική επιτροπή
Stathis Kostas
Demiris Dimitris
Pitt Jeremy
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Αυτοματισμοί και Συστήματα ελέγχου
Λέξεις-κλειδιά
Αυτο-οργάνωση; Πολύ-πρακτορικό σύστημα; Αειφορία; Ψηφιακή κοινωνία; Ψηφιακή δημοκρατία; Ενισχυτική μάθηση; Γεννεσιουργοί μέθοδοι
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.