Στρατηγικές βέλτιστου ελέγχου για κυκλοφορία οχημάτων χωρίς λωρίδες

Περίληψη

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση σε αυτοκινητόδρομους και αρτηρίες είναι ένα ολοένα και πιο σοβαρό πρόβλημα για τις περισσότερες μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, προκαλώντας σημαντικές καθυστερήσεις, αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, υπερβολική περιβαλλοντική ρύπανση και μειωμένη οδική ασφάλεια. Τα μέτρα διαχείρισης της κυκλοφορίας, που βασίζονται σε συμβατικές μεθοδολογίες, είναι πολύτιμα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορούν να καθυστερήσουν ή ακόμα και να αποτρέψουν την εμφάνιση συμφόρησης. Ωστόσο, δεν επαρκούν πάντα για την αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών συνθηκών μεγάλης συμφόρησης. Σταδιακά αναδυόμενα και μελλοντικά πρωτοποριακά συστήματα αυτοματισμού και επικοινωνίας οχημάτων θα πρέπει να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που μπορούν να εφαρμοστούν σε μια έξυπνη οδική υποδομή. Πρόσφατα, εισήχθη η ιδέα TrafficFluid, η οποία είναι ένα νέο παράδειγμα για την κυκλοφορία οχημάτων, που μπορεί να εφαρμοστεί σε υψηλά επίπεδα αυτοματισμού οχημάτων και συστημάτων επικοινωνίας. Η ιδέα το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Traffic congestion on highways and arterials is an increasingly serious problem for mostbig cities around the world, causing substantial delays, increased fuel consumption, excessive environmental pollution and reduced traffic safety. Traffic management measures, based on conventional actuators, are valuable and, in some cases, able to delayor even avoid the onset of congestion. However, they are not always sufficient to tackle heavily congested traffic conditions. Gradually emerging and future ground-breaking vehicle automation and communication systems should be exploited to develop innovative solutions that can be applied within a smart road infrastructure. Recently, the TrafficFluid concept was introduced, which is a novel paradigm for vehicular traffic, applicable at high levels of vehicle automation and communication systems. The TrafficFluid concept suggests: (1) lane-free traffic, whereby vehicles are not bound to fixed traffic lanes, as in conventional traffic; and (2) vehicle ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 11/2027)
DOI
10.12681/eadd/60300
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60300
ND
60300
Εναλλακτικός τίτλος
Optimal control strategies for lane-free vehicular traffic
Συγγραφέας
Νταμπεστάνι, Νιλουφάρ (Πατρώνυμο: Αλιασγκάρ)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων. Εργαστήριο Δυναμικών Συστημάτων & Προσομοίωσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Χαλκιαδάκης Γεώργιος
Καραφύλλης Ιάσων
Παπαγεωργίου Μάρκος
ΔοΪτσίδης Ελευθέριος
Ιψάκης Δημήτριος
Κοσματόπουλος Ηλίας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική και Τεχνολογίες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Βέλτιστος έλεγχος; Κυκλοφορία οχημάτων χωρίς λωρίδες; Έλεγχος προβλεπτικού μοντέλου; Διμοιρία διακοπτόμενων οχημάτων; Σμήνη οχημάτων; Τμήματα ζευξής λωρίσας; Αυτόνομα οχήματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.