Μέθοδοι βελτιστοποίησης με την χρήση υπολογιστικής ρευστομηχανικής με εφαρμογή σε καινοτόμες πλατφόρμες μη επανδρωμένων αεροχημάτων

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης μεθοδολογίας σχεδιασμού και βελτιστοποίησης Μη-Επανδρωμένων Αεροχημάτων (ΜΕΑ) σταθερής πτέρυγας διαμόρφωσης Blended Wing Body (BWB) τα οποία επιχειρούν σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τα στάδια του πρώιμου και του προκαταρκτικού σχεδιασμού, βασισμένης σε αναλύσεις Υπολογιστικής Ρευστομηχανικής (Computational Fluid Dynamics – CFD). Πρόκειται για μια πλήρη τεχνολογική έρευνα οι βασικοί στόχοι της οποίας συνοψίζονται ως εξής: •Καθορισμός βέλτιστων γεωμετριών BWB ΜΕΑ για διάφορα κριτήρια απόδοσης, που αφορούν τις επιδόσεις, την αεροδυναμική και την ευστάθεια, μέσω της αξιολόγησης της επίδρασης διαφορετικών σχεδιαστικών παραμέτρων. •Αξιολόγηση της επίδρασης διαφορετικών σχεδιαστικών παραμέτρων των canards στην αεροδυναμική και την ευστάθεια BWB ΜΕΑ. •Αξιολόγηση της επίδρασης διαφορετικών σχεδιαστικών παραμέτρων των slats στην αεροδυναμική και την ευστάθεια BWB ΜΕΑ. •Αξιολόγηση της πιθανής βελτίωσης απόδοσης BWB ΜΕΑ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of the present thesis is the development of a comprehensive design and optimization methodology for fixed-wing Unmanned Aerial Vehicles (UAVs) with a Blended-Wing-Body (BWB) configuration, operating at low subsonic speeds during the conceptual and preliminary design stages. The methodology is based on Computational Fluid Dynamics (CFD) analyses and constitutes a complete step-by-step research investigation, with its primary goals summarized as follows: •Determination of optimal BWB UAV configurations for various performance criteria related to aerodynamic efficiency, stability, and overall mission effectiveness, through evaluation of the influence of different design parameters. •Evaluation of the impact of canard design parameters on the aerodynamic behavior and longitudinal stability of BWB UAVs. •Evaluation of the influence of slat design parameters on the aerodynamic performance and longitudinal stability of BWB UAVs. •Assessment of the potential performance improveme ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60234
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60234
ND
60234
Εναλλακτικός τίτλος
CFD-aided optimization methods applying on novel Unmanned Aerial Vehicle (UAV) configurations
Συγγραφέας
Καψάλης, Σταύρος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Μηχανικής Ρευστών και Στροβιλομηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Κυριάκος Υάκινθος
Σεφερλής Παναγιώτης
Βλαχοστέργιος Ζήνωνας
Μισηρλής Δημήτριος
Δημητριάδης Γρηγόριος
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Παναγιώτου Περικλής
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Πτέρυγα ενωμένη με την άτρακτο; Μη Επανδρωμένα Αεροχήματα; Αεροδυναμική βελτιστοποίηση; Σχεδιασμός Πειραμάτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.