Περιβαλλοντική επικοινωνία και μάρκετινγκ για την οικοτουριστική ανάπτυξη προστατευόμενης περιοχής

Περίληψη

Η Κεφαλονιά αποτελεί ιδανικό τόπο για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως π.χ. μορφών που έχουν ήδη αναπτυχθεί μερικώς, όπως ο γεωτουρισμός μέσω του Παγκοσμίου Γεωπάρκου UNESCO Κεφαλονιάς-Ιθάκης και ο αστρονομικός τουρισμός μέσω του Διεθνούς Πάρκου Σκοτεινού Ουρανού Εθνικού Δρυμού Αίνου. Παρά το πλούσιο φυσικό περιβάλλον, την έντονη γεωμορφολογία της, την υψηλότερη βιοποικιλότητα των Ιονίων Νήσων και το μεσογειακό κλίμα που συμβάλει στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει κάποια προσπάθεια να στοιχειοθετήθει η ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού που να βασίζονται στην βιοποικιλότητα. Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται μία μεθοδολογία που τεκμηριώνει την ανάπτυξη του τουρισμού για παρατήρηση πουλιών από την πλευρά του μάρκετινγκ και της περιβαλλοντικής επικοινωνίας. Αρχικά έγινε μία ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης του τουρισμού στο νησί για την ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού και ολοκληρώθηκε με μια ανάλυση SWOT. Στην συνέχεια μέσα απ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Kefalonia is an ideal place for the development of alternative forms of tourism such as forms that have already been partially developed such as geotourism through the Kefalonia-Ithaca UNESCO Global Geopark and astronomical tourism through Aenos International Dark Sky Park. Despite its rich natural environment, its intense geomorphology, the highest biodiversity of the Ionian Islands and the Mediterranean climate which contributes to the development of alternative forms of tourism, no attempt has been made to establish the development of thematic forms of tourism based on biodiversity. This thesis presents a methodology to document the development of birdwatching tourism from the perspective of marketing and environmental communication. Initially, an analysis of the current situation for the island for the development of thematic tourism was carried out and concluded with a SWOT analysis. Then, through contributions of birdwatchers who have visited the island, an organized effort was m ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 11/2027)
DOI
10.12681/eadd/60204
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60204
ND
60204
Εναλλακτικός τίτλος
Environmental communication and marketing for the ecotourism development of a protected area
Συγγραφέας
Ξανθάκης, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Σχολή Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής. Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αντωνόπουλος Νίκος
Κομνηνού Αναστασία
Σγώρα Αγγελική
Καμπάση Κατερίνα
Μαρτίνης Αριστοτέλης
Καϊμάκη Βάλια
Κονιδάρης Αγησίλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Επιστήμη πληροφόρησης
Λέξεις-κλειδιά
Επικοινωνία; Ψηφιακό μάρκετινγκ; Πληροφόρηση; Πολιτισμός; Ορνιθοτουρισμός; Εικόνα προορισμού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.