Η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς/ακαδημαϊκούς σκοπούς και η διαπολιτισμική επικοινωνία ως βασικοί παράγοντες για τη διεθνοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα: συμπεράσματα από μια πανεπιστημιακή σχολή οικονομικών επιστημών
Περίληψη
Ο κύριος στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της σημασίας της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς/Ακαδημαϊκούς Σκοπούς, καθώς και της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Ειδικότερα, επιδιώκεται η ανάλυση του ρόλου τους στην προώθηση της διεθνοποίησης της Ελληνικής Aνώτατης Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα στοχεύει, αφενός, να αξιολογήσει σε ποιο βαθμό οι φοιτητές της Σχολής Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας διαθέτουν ικανότητα διαπολιτισμικής επικοινωνίας και αφετέρου, να διερευνήσει τις απόψεις τους σχετικά με τη συμβολή της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς/Ακαδημαϊκούς Σκοπούς στην ανάπτυξη των διαπολιτισμικών επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων. Εκτιμάται ότι η παρούσα διατριβή συμβάλει ουσιαστικά στο υπάρχον ερευνητικό πεδίο. Μέσα από τη διερεύνηση του ρόλου της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς/Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στο πλαίσιο της Eλληνικής Αν ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis’ main objective is to explore the significance of ESP/EAP teaching and intercultural communication in Greek universities as well as to examine their role in the internationalisation of Greek Higher Education. More specifically, the goal of this research is firstly to identify the extent to which students in the School of Economic Sciences at the University of Western Macedonia are interculturally competent and secondly to investigate the beliefs of the students regarding the contribution of ESP/EAP teaching to the development of their intercultural communication competence. It is hoped that the research undertaken herein has contributed new insights to the existing body of research within the abovementioned context. Furthermore, it is endeavoured that this thesis has explored ESP/EAP teaching and intercultural communication in Greek Higher Education, while at the same time it has provided several practical and pedagogical implications and has put forward various applicable ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 11/2027)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




