Πολυκριτήρια χωρικά μοντέλα επιχειρηματικής ευφυΐας στην ικανοποίηση πελατών

Περίληψη

Η Διδακτορική Διατριβή αποσκοπεί στην ανάπτυξη μεθοδολογικών προσεγγίσεων και υπολογιστικών μοντέλων για τη χωρική εκτίμηση της ικανοποίησης πελατών. Από πρακτική άποψη στη ΔΔ αναπτύσσονται μεθοδολογικά πλαίσια για τη συνέργεια πληροφοριακών συστημάτων και μοντέλων απόφασης που έχουν αναπτυχθεί στα πλαίσια της πολυκριτήριας ανάλυσης ικανοποίησης πελατών. Η χωρική διάσταση των προσεγγίσεων που αναπτύχθηκαν υποστηρίζεται με την ανάπτυξη επεκτάσεων σε περιβάλλον Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών. Επομένως η ΔΔ συμβάλει στην ανάπτυξη χωρικών συστημάτων υποστήριξης επιχειρηματικών αποφάσεων που επικεντρώνονται στη χωρική αποτίμηση της ικανοποίησης πελατών. Η ΔΔ έχει διαρθρωθεί σε έξι κεφάλαια, τα οποία παρουσιάζονται ως εξής: Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί την εισαγωγή της ΔΔ όπου παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες και τα θεωρητικά πλαίσια στα οποία βασίζεται η παρούσα ερευνητική προσπάθεια. Από την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας αναδεικνύεται το ερευνητικό κενό που υφίσταται στο συγκεκρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Customer satisfaction (CS) research aims to help companies measure performance systematically and allocate resources and efforts strategically. It is estimated that up to 85% of the data stored in corporate databases has a spatial dimension. However, the majority of CS studies have examined satisfaction as a non-spatial phenomenon. Incorporating spatial analysis into CS research allows for a more targeted interpretation of results by linking them to the local characteristics of the study area. This approach not only provides a clearer understanding of customer behavior but also enhances business intelligence by transforming raw data into actionable, strategic insights. This doctoral dissertation aims to develop methodological frameworks and computational models for the spatial assessment of customer satisfaction by integrating multicriteria satisfaction analysis with Geographic Information Systems. The thesis is structured into six chapters, as outlined below: The first chapter is the ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2026)
DOI
10.12681/eadd/60096
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60096
ND
60096
Εναλλακτικός τίτλος
Spatial multicriteria models in business intelligence for customer satisfaction analysis
Συγγραφέας
Σαρίδου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Στέφανος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Βαβάτσικος Αθανάσιος
Χατζόγλου Πρόδρομος
Κίτσιος Φώτιος
Κατσαβούνης Στέφανος
Τσότσολας Νικόλαος
Βρυζίδης Ισαάκ
Διαμαντίδης Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, γενικά
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιστήμη λήψης αποφάσεων
Λέξεις-κλειδιά
Πολυκριτήρια ανάλυση ικανοποίησης πελατών; Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών (Γ.Σ.Π.); Μέθοδος musa; Μέθοδος MUSAplus; Μέθοδος CRITIC; Μέθοδος GDSS PROMETHEE; Πολυκριτήρια χωρική ανάλυση ικανοποίησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.