Ενσωματωμένες τοπολογίες μετατροπέων DC-DC για εφαρμογές ηλεκτρικών οχημάτων

Περίληψη

Η σημερινή πρακτική στη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων είναι να χρησιμοποιούνται δύο ξεχωριστοί μετατροπείς: ένας κύριος AC-DC φορτιστής (on-board charger - OBC) και ένα βοηθητικό DC-DC τροφοδοτικό (auxiliary power module - APM), οι οποίοι αντίστοιχα αποτελούν το σύστημα φόρτισης των μπαταριών υψηλής και χαμηλής τάσης ενός ηλεκτρικού οχήματος. Σε αυτή τη διδακτορική διατριβή εξετάζεται η δυνατότητα ενσωμάτωσης των δύο αυτών ξεχωριστών ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος σε έναν μόνο μετατροπέα πολλαπλών θυρών με ηλεκτρική απομόνωση. Η προτεινόμενη αρχιτεκτονική έχει στόχο τη μείωση του αριθμού των ημιαγωγικών και παθητικών στοιχείων του συστήματος φόρτισης, περιορίζοντας ταυτόχρονα το συνολικό όγκο του φορτιστή και βελτιώνοντας το συνολικό βαθμό απόδοσής του. Προς αυτή την κατεύθυνση, σε αυτή τη διατριβή μελετώνται δύο διαφορετικές τοπολογίες ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος πολλαπλών θυρών με ηλεκτρική απομόνωση, με σκοπό την εφαρμογή τους σε έναν ενσωματωμένο φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The current practice in electric vehicles (EVs) is to use two separate converters i.e., the on-board charger (OBC) and the auxiliary power module (APM), to charge the EV high-voltage (HV) and low-voltage (LV) batteries. In this thesis, the integration of the OBC and APM in a single multiport converter topology is investigated. The proposed architecture aims to reduce the overall volume and component count of the EV charger, as well as improve the charger’s efficiency. Towards this direction, two different three-port isolated DC-DC converter topologies are investigated in this research and their performance for integrated on-board charger (IOBC) application is evaluated. First, the topology of the triple-activebridge (TAB) converter is analyzed and a methodology to estimate the converter power losses based on 5-degrees-of-freedom (DOF) operation is presented. In addition, several optimized 5-DOF modulation schemes are proposed, targeting different design optimization objectives e.g., ze ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2027)
DOI
10.12681/eadd/60092
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60092
ND
60092
Εναλλακτικός τίτλος
Integrated DC-DC converter topologies for electric vehicle applications
Συγγραφέας
Κουγιούλης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
University of Nottingham
Εξεταστική επιτροπή
Mcmahon Richard
De Lillo Liliana
Ahmed Rishad
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Ηλεκτρική και Ηλεκτρονική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικά ισχύος; Ηλεκτρικά οχήματα; Ηλεκτρονικοί μετατροπείς ισχύος; Μετατροπείς συνεχούς τάσης σε συνεχή τάση; Αμφίδρομοι μετατροπείς
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.