Μοντέλα και αλγόριθμοι για την πρόβλεψη απόδοσης και τη σύσταση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα χρειάζεται να χρησιμοποιούν υποστηρικτικά εργαλεία για να μειώσουν τα υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης των σπουδών από τους φοιτητές και να διασφαλίσουν την έγκαιρη αποφοίτησή τους. Η εξόρυξη εκπαιδευτικών δεδομένων περιλαμβάνει την ανάπτυξη μεθόδων που αξιοποιούν τα δεδομένα των φοιτητών. Σκοπός τους είναι να δημιουργούν ειδοποιήσεις για φοιτητές που διατρέχουν κίνδυνο αποτυχίας, να εντοπίζουν πρακτικές σχετικά με την επιλογή μαθημάτων που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιτυχία και να επιτρέπουν κατάλληλες παρεμβάσεις. Η εφαρμογή αυτών των μοντέλων σε ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να βελτιώσει την παροχή συμβουλών και τον σχεδιασμό για την επιλογή μαθημάτων που χρειάζεται για την ολοκλήρωση ενός πτυχίου. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη μεθόδων που θα υποστηρίζουν τους φοιτητές στη λήψη τεκμηριωμένων και ενημερωμένων αποφάσεων σχετικά με την εγγραφή τους σε μαθήματα στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Διερευνούμε επίσης ζητήματα ισότ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Educational institutions should use supportive tools to reduce high student dropout rates and ensure their timely graduation. Educational data mining involves the development of such methods that leverage student data. Their purpose is to generate alerts for students at risk of failure, identify enrollment practices that are associated with academic success, and enable appropriate interventions. Applying these models to a higher education institution can improve advising and degree planning. The aim of this thesis is to develop methods that will support students in making informed decisions about their enrollment in courses within the context of higher education. We also investigate equity issues that may arise in a course recommendation system. We want to create models that can be used before the semester begins, in order to allow students to make any necessary adjustments to their plans. Instructors can also benefit from them, as it will allow them to form their expectations about th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60070
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60070
ND
60070
Εναλλακτικός τίτλος
Models and algorithms for performance prediction and course recommendation in higher education
Συγγραφέας
Πολύζου, Αγορίτσα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
University of Minnesota. Department of Computer Science & Engineering
Εξεταστική επιτροπή
Karypis George
Sidiropoulos Nikolaos
Gini Maria
Yarosh Lana
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Τεχνολογία μέσων
Λέξεις-κλειδιά
Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση; Αριθμητικά μοντέλα; Σύστημα σύστασης; Προγνωστικά συστήματα βαθμολογίας; Προγνωστικά μοντέλα
Χώρα
Η.Π.Α.
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.