Η επίτευξη των στόχων του προγράμματος σπουδών των Αρχαίων Ελληνικών της Α΄ Λυκείου μέσω εκπαιδευτικού σεναρίου ως διδακτικού εργαλείου
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την εφαρμογή εκπαιδευτικού σεναρίου ως διδακτικού εργαλείου βάσει της θεωρίας μάθησης του κοινωνικού κονστρουκτουβισμού και της εγκαθιδρυμένης μάθησης (αγκυροβολημένη διδασκαλία), και με τη μορφή της επίλυσης αυθεντικού προβλήματος σε περιβάλλον γνωστικής μαθητείας αρχαρίων από ειδήμονες μέσα από ομαδοσυνεργατική μέθοδο στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών της Α’ Λυκείου και ειδικότερα σε αποσπάσματα του έργου Ιστορίαι του Θουκυδίδη. Στη συνέχεια διερευνά: πρώτον, την επίδραση που έχει η εφαρμογή του στην επίτευξη τεσσάρων στόχων του Προγράμματος Σπουδών (ΠΣ) -γλωσσικός γραμματισμός, κριτικός γραμματισμός, επίλυση προβλήματος, υπεύθυνη στάση απέναντι στη μάθηση- του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών, δεύτερον, τις απόψεις των μαθητών/τριών σχετικά επίδραση της συγκεκριμένης διδακτικής πρότασης στην επίδοσή τους, στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών με βάση τα κριτήρια που ορίζει το Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Αρ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation attempts to present the design, implementation, and application of an educational scenario as an instructional tool based on the learning theories of social constructivism and anchored instruction (situated learning). This approach takes the form of authentic problem-solving within a cognitive apprenticeship environment where novices learn from experts, utilizing a collaborative group method. The focus is on the subject of Ancient Greek for the A' Lyceum (K15-16), specifically using excerpts from Thucydides' Histories.The study subsequently researches: a.The impact of this application on achieving four key objectives of the Curriculum for Ancient Greek: linguistic literacy, critical literacy, problem-solving, and responsible attitude towards learning. b.The students' views regarding the influence of this specific instructional proposal on their performance in Ancient Greek, based on the criteria defined by the Curriculum for the subject
![]() | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 10/2027)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




