Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΟΦ...

Περίληψη

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΣΚΟΠΟ, ΑΥΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ MIREILLE ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΑΝ ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΕΣ. ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ, ΕΞΕΤΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣΟΜΙΛΙΑΣ. ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΝ ΞΕΝΗ. ΘΕΣΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ. ΠΡΙΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ M ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

LE PRESENT TRAVAIL TEND DE REPONDRE AU DEFI QUE NOUS NOUS SOMMES FIXEE, CELUI DE LA COMMUNICATION AVEC L'ORDINATEUR AU MOYEN DE PRINCIPES PEDAGOGIQUES DE L'EXPRESSION LIBRE. PAR EXPRESSION LIBRE NOUS ENTENDONS UNE PRATIQUE PEDAGOGIQUEFONDEE, POUR L'APPRENANT, SUR LA LIBERTE DE: A) POSSEDER DES OPINIONS PERSONNELLES, B) LES EXPRIMER, C) NE PAS SAVOIR COMMENT S'EXPRIMER, D) AVOIR OUBLIE ES UNITES DU LANGAGE, E) RECOURIR A LA LANGUE MATERNELLE POUR DEMANDER DE L'AIDE AFIN DE S'EXPRIMER EN LANGUE CIBLE ET F) SE TROMPER, TANT SUR LA FORME DE LA LANGUE QUE SUR L'INTERPRETATION DU DOCUMENT, LE CONTENU. IL S'AGIT D'UNE PRATIQUE QUI REPOSE ESSENTIELLEMENT SUR L'EMPLOI DE LA PAROLE, DU DISCOURS ORAL, ET DONT L'OBJECTIF EST DE CREER DES SITUATIONS FAVORABLES, POUR CHAQUE ELEVE SEPAREMENT AINSI QUE POUR L'ENSEMBLE DE CLASSE, AFIN DE DEGAGER LE DISCOURS INTERIEUR DU SUJET PARLANT. AFIN D'ATTEINDRE NOTRE OBJECTIF, NOUS AVONS ESTIME PERTINENT DE PROCEDER DE LA SORTE: A) PASSER EN REVUE L ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/6004
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/6004
Εναλλακτικός τίτλος
L'ELABORATION D'UN PROGRAMME DE FRANCAIS LANGUE ETRANGERE ASSISTE PAR ORDINATEUR POUR LES HELLENOPHONES
Συγγραφέας
ΔΑΜΑΣΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
France. Universite Rene Descartes - Paris V
Λέξεις-κλειδιά
"ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ" ΣΗΜΕΙΟ; ΓΛΩΣΣΑ-ΟΜΙΛΙΑ; ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ; Επικοινωνία; Μάθηση
Χώρα
Γαλλία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
320 σ., Παράρτημα.