Ο ρόλος του Συμβούλου - Καθηγητή στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση

Περίληψη

Η παρούσα Διδακτορική Διατριβή διερευνά τις στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούσαν, κατά το σχολικό έτος 2022-2023, στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) της χώρας, σχετικά με την ανάληψη του ρόλου του Συμβούλου Καθηγητή στις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες. Eντάσσεται στην ερευνητική περιοχή της Συμβουλευτικής, με έμφαση στη Σχολική Συμβουλευτική, σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία στη Δευτεροβάθμια Ειδική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Η διάρθρωση της Διδακτορικής Διατριβής έχει δομηθεί σε δύο μέρη, τη θεωρητική προσέγγιση και την εμπειρική έρευνα. Στο θεωρητικό μέρος που απαρτίζεται από τέσσερα κεφάλαια, επιχειρείται στην αρχή η ανάδειξη της δυναμικής της εφαρμογής της Συμβουλευτικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εξειδικεύοντας το θέμα στον θεσμό του Συμβούλου Καθηγητή στα Ενιαία Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.). Το θέμα εξετάζεται περαιτέρω στο δεύτερο κεφάλαιο, που μελετάται ο συμβουλευτικός ρόλος του ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis investigates the attitudes and perceptions of teachers of all specialties who served, during the school year 2022-2023, in the Unified Special Vocational High Schools and Lyceums (UN.S.V.HS.-L.) of the country, regarding the assumption of the role of the Teacher Advisor in specific school units. It belongs to the research area of Counselling, with emphasis on School Counselling, for students with special educational needs and/or disability in Secondary Special Vocational Education. The structure of the PhD thesis has been constructed in two parts, the theoretical approach and the empirical research. In the theoretical part, which consists of four chapters, the dynamics of the implementation of Counselling in Secondary Special Educationis attempted at the beginning by specifying the topic in the institution of the Counselling Teacher in the Single Occupational Lyceums (S.O.L.). The issue is further examined in the second chapter, which studies the advisory role of the te ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 9/2027)
DOI
10.12681/eadd/59386
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59386
ND
59386
Εναλλακτικός τίτλος
The role of the Teacher Counsellor in the Integrated Special Secondary Vocational Schools and High Schools: theoretical and empirical approach
Συγγραφέας
Καρολίδου, Σωτηρία (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θεολογική. Τμήμα Θεολογίας. Τομέας Λατρείας, Χριστιανικής Αγωγής και Εκκλησιαστικής Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Ράντζου Μαρία
Μητροπούλου Βασιλική
Αγαλιώτης Ιωάννης
Στογιαννίδης Αθανάσιος
Πρ. Γκίκας Αθανάσιος
Πεπές Ευάγγελος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολική Συμβουλευτική; Σύμβουλος Καθηγητής; Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Μ.Α.Ε.Ε.Α); Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.