Σχεδιασμός και αξιολόγηση πρωτοκόλλων για V2X επικοινωνίες

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή παρουσιάζει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση επιδόσεων προηγμένων μηχανισμών κατανομής πόρων για κρίσιμες υπηρεσίες αυτόνομης οδήγησης σε διάφορα σενάρια και με διαφορετικές απαιτήσεις επιδόσεων. Οι υπηρεσίες V2X χαρακτηρίζονται συνήθως από διαφορετικές απαιτήσεις επιδόσεων δικτύου όσον αφορά την καθυστέρηση, την αξιοπιστία και τo φάσμα. Βασικοί διεθνείς οργανισμοί έχουν ήδη περιγράψει λεπτομερώς διάφορες σχετικές περιπτώσεις υπηρεσιών και τις απαιτήσεις τους. Η παρούσα διατριβή παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των πιο πρόσφατων και προηγμένων περιπτώσεων χρήσης αυτόνομης οδήγησης, μαζί με μια εναρμονισμένη άποψη των απαιτήσεών τους. Εξετάζει επίσης τον βαθμό υποστήριξης που μπορούν να προσφέρουν τα δίκτυα 4G και 5G σε αυτές τις υπηρεσίες όσον αφορά την καθυστέρηση και τις ανάγκες σε φάσμα. Οι κρίσιμες υπηρεσίες έχουν αυστηρές απαιτήσεις απόδοσης δικτύου, καθώς αφορούν χαρακτηριστικά ασφαλείας. Οι σημερινοί προγραμματιστές κατανομής πόρων στα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis presents the design, development, and performance evaluation of advanced resource allocation mechanisms for critical autonomous driving services across various scenarios with different performance requirements. V2X services are typically characterized by diverse network performance requirements in terms of latency, reliability, and throughput. Key international organizations have detailed several related use cases (UCs) and their corresponding requirements. This thesis presents a comprehensive analysis of the latest and most advanced autonomous driving UCs, along with a harmonized view of their requirements. It also examines the extent to which 4G and 5G networks can support these UCs concerning delay and spectrum needs. Critical services have stringent network performance requirements due to their role in safety features. Current fifth-generation (5G) base station schedulers do not differentiate between critical and non-critical automated driving applications. Conseque ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59301
ND
59301
Εναλλακτικός τίτλος
Design and performance evaluation of protocols for V2X communications
Συγγραφέας
Καναβός, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Οικονομίας και Τεχνολογίας. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Καλόξυλος Αλέξανδρος
Μοσχολιός Ιωάννης
Αθανασιάδου Γεωργία
Τσούλος Γεώργιος
Γιαννόπουλος Κωνσταντίνος
Αλωνιστιότη Νάνσυ
Τζανακάκη Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Μηχανική και συστήματα επικοινωνιών, Τηλεπικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Δίκτυα 6ης γενιάς; Κατανομή πόρων; Δρομολόγηση πακέτων; Κρίσιμες V2N υπηρεσίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.