Θεατρική αγωγή και οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης των μαθητών/-τριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: προσλήψεις των εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής

Περίληψη

Περίληψη Εισαγωγή: Η λειτουργία του σχολείου ως τμήμα ενός μεγαλύτερου κοινωνικού συστήματος και οι σχέσεις που προκύπτουν στο πλαίσιο του, το καθιστούν, εκτός από οργανισμό, και ένα δίκτυο σχέσεων, όπου το κάθε μέλος συνδέεται με το άλλο έχοντας έναν ξεχωριστό ρόλο. Η διαδικασία αυτή στα παιδιά που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχει ιδιαίτερη σημασία για τη μετέπειτα ζωή τους, καθώς, αν οι συγκεκριμένες σχέσεις διακατέχονται από εμπιστοσύνη, τους προσφέρουν το αίσθημα του ανήκειν, που είναι μία από τις βασικές ανάγκες του ανθρώπου. Σκοπός: Η διερεύνηση του ρόλου και του βαθμού στον οποίο το μάθημα της θεατρικής αγωγής, το οποίο αποτελεί συνδυασμό των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών και της τέχνης, συμβάλλει στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης στα παιδιά αυτής της ηλικίας. Μεθοδολογία: Για την παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η ποσοτική μεθοδολογική προσέγγιση, εργαλείο της οποίας χρησιμοποιήθηκε το ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Η επεξεργασία των ποσοτικών δεδομένων πραγματοποιήθηκε μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Abstract Introduction: The operation of the school as part of a larger social system and the relationships that arise within it, make it, in addition to an organization, also a network of relationships, where each member is connected to the other having a separate role. This process for children attending primary education is of particular importance for their later life, since, if the specific relationships are based on trust, they offer them the feeling of belonging, which is one of the basic human needs. Purpose: To investigate the role and extent to which the subject of theater education, which is a combination of social and human sciences and art, contributes to the building of trusting relationships in children of this age. Methodology: For this research, the quantitative methodological approach was chosen, the tool of which was the anonymous questionnaire. The processing of the quantitative data was carried out with the statistical package SPSS 26.0, while, for the qualitative d ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2027)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59085
ND
59085
Εναλλακτικός τίτλος
Theatre in education in building trust relationships between pupils in primary education: recruitment of theatre in education teachers
Συγγραφέας
Σπυροπούλου, Μαρία (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Κυπριανός Παντελής
Ρήγα Βασιλική
Στελλάκης Νεκτάριος
Βάος Αντώνιος
Καμαριανός Ιωάννης
Μουρίκη Αλεξάνδρα
Παπαγεωργίου Ιωάννα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Θέατρο
Λέξεις-κλειδιά
Θεατρική αγωγή; Εμπιστοσύνη; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.